اخبار روز

مسیر راهپیمایی روز قدس شیراز امسال ۱۴۰۲ کدام هستند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره مسیر راهپیمایی روز قدس شیراز امسال ۱۴۰۲ کدام هستند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مسیر راهپیمایی روز قدس شیراز سال ۱۴۰۲

مردم روزه‌دار شیراز روز جمعه از ساعت 10 صبح راهپیمایی خود را از چهارراه 15 خرداد آغاز و به سمت خیابان لطفعلی خان زند_چهارراه پیروزی_ خیابان 9 دی حرکت و در نهایت در محل شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجمع می‌کنند.

سید یحیی صفوی فرمانده اسبق سپاه و مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران اصلی این مراسم هستند که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

امسال  شورای هماهنگی تبلیغات فارس اعلام کرد که جمعه آخر ماه مبارک رمضان که مصادف با 25 فروردین‌ماه است، مراسم راهپیمایی در بیش از 80 نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز هم گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک، روز جمعه 25 فروردین، محدودیت‌های ترافیکی برای ساعات صبح در بعضی از مسیر‌های سواره شیراز اعمال خواهد شد.

هادی شه‌دوست شیرازی گفت: با توجه به برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، از ساعت هفت صبح روز جمعه 25 فروردین تا پایان مراسم، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های منتهی به مسیر‌های تعیین شده برای راهپیمایی در شیراز اعمال خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه راهپیمایی در شیراز، راس ساعت 10 و 30 دقیقه و از چهارراه 15 خرداد آغاز می‌شود، گفت: راهپیمایان از مسیر خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره) در حرم شاهچراغ (ع) تجمع خواهند داشت؛ لذا تردد و توقف انواع خودرو‌ها در مسیر‌های اعلامی و محور‌های منتهی به این مسیرها، دارای محدودیت و ممنوعیت است.

 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قبله نخستین مسلمانان رقم خورده است، قبله‌ای که جایگاه پیامبران ابراهیمی بوده، اما سال‌های سال است که دست ناپاک رژیم صهیونیستی بر آن چنگ انداخته  است.

منبع مطلب مسیر راهپیمایی روز قدس شیراز: تسنیم

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=24889

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا