اخبار روزاخبار مهم و فوری

کسی باورش نشد که دادستان سابق؛ راننده اسنپ بشود!

یک تصویر از جعفری دولت‌آبادی، دادستان سابق تهران در حال رانندگی با اسنپ منتشر شده است. در زمانی که جعفری دولت آبادی ریاست بر دادستانی تهران را بر عهده داشت، حواشی زیادی به وجود آمد.

این حواشی شامل بازداشت خبرنگاران و فعالین سیاسی، بازداشت علیرضا بهشتی و مرتضی الویری به عنوان مشاوران میرحسین موسوی، پلمپ دفتر مهدی کروبی، پرونده دراویش گنابادی، ممنوعیت فعالیت جبهه مشارکت و فیلترینگ تلگرام بود.

کسی باورش نشد که دادستان سابق؛ راننده اسنپ بشود!
کسی باورش نشد که دادستان سابق؛ راننده اسنپ بشود!

عباس جعفری دولت‌آبادی (زادهٔ ۱۳۳۶ در دولت‌آباد برخواراصفهان) دادستان عمومی و انقلاب تهران بود. وی پیش از آن سمت‌هایی همچون ریاست کل دادگستری استان خوزستان و همچنین سرپرست مجتمع قضایی خانواده تهران را بر عهده داشته‌است. رسانه‌های داخلی ایران مدعی شدند که وی در حال حاضر به شغل مسافرکشی مشغول است. وی در ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ از ورود به کشورهای اتحادیه اروپا تحریم شد و کلیه دارایی وی در این کشورها توقیف شد.[در ۴ اسفند ۱۳۹۰، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا وی را به دلیل نقض حقوق بشر از ورود به این کشور تحریم و تمامی دارایی وی را در این کشور توقیف کرد.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=24530

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا