اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا حمله شیمیایی به مدرسه محمد رسول الله شهرستان قدس صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا حمله شیمیایی به مدرسه محمد رسول الله شهرستان قدس صحت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا حمله شیمیایی در مدرسه محمد رسول الله شهرقدس واقعیت دارد؟

هیچگونه حمله شیمیایی در مدرسه محمد رسول الله شهرستان قدس صورت نگرفته/شیطنت چند دانش‌آموز در انتشار ماده بدبو باعث بی نظمی در این مدرسه بود

به گزارش باغستان نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌های استان تهران و به نقل از قدس، مهدی چیوایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قدس با بیان این مطلب، گفت: با مدیریت صحیح کادر مدرسه و حضور بموقع مسولین آموزش و پرورش و دیگر مسولان شهرستان و بررسی دوربین‌های مدار بسته مستقر در مدرسه، مشخص شد منشاء اتفاق امروز چیزی جز شیطنت چند دانش‌آموز در انتشار ماده بدبو نبوده است.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه خسارت، آسیب و مسمومیتی گزارش نشده است، گفت: از اولیاء محترم دانش‌آموزان خواهشمندیم مطالب صحیح را از طریق رسانه‌های رسمی مدرسه و آموزش و پرورش منطقه و استان کسب کنند.

چیوایی افزود: تمام تلاش ما بر این است که دانش‌آموزان با حضور در مدرسه، آموزش را حضوری کسب کرده و آماده برگزاری امتحانات خرداد ماه شوند.

در ضمن بر اساس مقررات و ضوابط با دانش‌آموزان خاطی برخورد مناسب خواهد شد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=25068

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا