اخبار هنرمندانویدئو

توضیحات پردیس احمدیه (ساحل) در مورد سکانس تجاوز پوست شیر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره توضیحات پردیس احمدیه (ساحل) در مورد سکانس تجاوز پوست شیر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساحل پوست شیر درباره سکانس تجاوز چه گفت؟

پردیس احمدیه به همراه برادران محمودی؛ مهمانان ویژه اکران عمومی قسمت هفتم فصل سوم سریال پوست شیر در پردیس سینمایی لوتوس مال بودند.

او در یک گفتگوی کوتاه در حضور تماشاگران در مورد سکانس‌تجاوز در پوست‌شیر صحبت‌هایی را انجام داد. در ادامه این حرف‌ها را از زبان ساحل پوست شیر می شنویم:

از این همه عشقتون برای همه این مدت از همدلیتون از نگرانیتون و از همه محبتتون واقعا ممنونیم. همه تیم پوست‌ شیر از شما تشکر می کنیم.
به ذهنم رسید که دو تا چیز رو بگم : یکی این که من سکانس‌ تجاوز را با همه وجودم با همه قلبم و با همه جسمم بازی کردم. یعنی فکر می کنم که ادای دینی برای همه دخترای سرزمینم که در طی این سال‌ها حتما که ما اتفاقات رو زیاد داشتیم. این یه تیکه حسی بود که دوست داشتم با شما درمیان بگذارم.
نکته ای دیگه این که تو پیج خودم هم قبلا گقتم که پدرم در قید حیات نیستند ولی هادی حجازی فر خدا حفظش کنه آقای هادی حجازی فر واقعا باعث شدند که من چون سنم کم بود پدرم فوت شد من احساس پدر بودن برام واقعا زنده شد یعنی از صمیم قلبم احساس کردم که پدر واقعی دارم و جاشون خالی می کنم که انشالله هفته بعد کنار ما باشند همه با هم. قربونت برم

———————————–

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا