ورزشیاستقلال

ترکیب احتمالی استقلال با پرسپولیس هفته 27 لیگ برتر ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی استقلال با پرسپولیس تهران در هفته 27 بیست و هفتم لیگ برتر ایران در روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی استقلال با پرسپولیس تهران در هفته 27 لیگ برتر

توجه داشته باشید این ترکیب براساس حدس و گمان برخی از هواداران می باشد و تا ساعت قبل از بازی قطعی نیست.

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ میهمان پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

صحبت های اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال درباره دربی 100

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.

به گزارش طرفداری، اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صدمین دیدار استقلال و پرسپولیس که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت:

 دربی همیشه حساس بوده و خواهد بود. هر چقدر هم که بگویند این بازی مثل همه دیدارهاست و تنها سه امتیاز دارد اما از چند روز قبل و چند روز بعد از بازی همه راجع به این دو تیم بازی می‌کنند، کری خوانی‌ها زیاد است و اظهار نظرهای زیادی هم درباره این دو تیم قبل و بعد از بازی خواهیم شنید.

وی ادامه داد:

 حتی اگر یکی از این تیم‌ها صدرنشین و دیگری انتهای جدول باشد اما جدال این دو برای هواداران دو تیم شرایط خاصی دارد و آنها نمی‌خواهند تیمشان در این دیدار بازنده باشد.

مدافع سالهای دور استقلال تصریح کرد:

 در دربی صدم تساوی به درد هیچ تیمی نخواهد خورد و تیمی که از این اتفاق سود می‌برد سپاهان است. هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد و این می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار پراسترس اضافه کند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=25160

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا