اقتصادیاخبار مهم و فوری

چه نوع مدل خودروهای خارجی قرار است وارد ایران بشود ؟ + عکس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره چه نوع مدل خودروهای خارجی قرار است وارد ایران بشود ؟ + عکس ماشین هایی که به زودی از طریق واردات خودرو به کشورمان خواهد آمد ، مطلبی را برای شما آماده کرده ایم . با ما همراه باشید

فهرست احتمالی خودروهای وارداتی به ایران

بررسی قیمتی خودروها در بازه قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار (بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان) نشان می‌دهد برندهای مطرحی همچون نیسان، کیا، هیوندایی، رنو، ام. جی، میتسوبیشی و سوزوکی خودروهای مناسبی برای عرضه دارند که ورود آنها به کشور می‌تواند بخشی از التهابات آشفته‌بازار فعلی را التیام بخشد.

بررسی چند سایت خودرویی در امارات به ‌عنوان کشوری که در سال‌های گذشته به عنوان یکی از مبادی اصلی ورود خودرو به کشورمان مطرح بود، خودروها و قیمت‌های جالب توجهی را ارائه می‌دهد.

۱- سوزوکی دزایر (Dzire) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۲- میتسوبیشی اتریج (Attrage) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۳- میتسوبیشی میراژ (Mirage) اتوماتیک.
۴- رنو سیمبل(Symbol) ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۵- کیا پگاس (Pegas) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۶- هیوندایی گرند (Grand) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۷- کیا پیکانتو (Picanto) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۸- ام. جی. ۵ مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۹- نیسان سانی (Sunny) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
۱۰- رنو داستر (Duster) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.

سوزوکی دزایر (Dzire) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

سوزوکی دزایر (Dzire) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.
سوزوکی دزایر (Dzire) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک.

سوزوکی دیزایر ۲۰۲۲ به عنوان یک سدان کوچک شهری ویژه بازارهای نوظهور آفریقا، آسیای شرقی و خاورمیانه طراحی شده و طی سال ۲۰۲۱ توانست آمار فروش بیش از یک میلیون دستگاه را به ثبت برساند که از موفقیت این خودرو حکایت دارد. در گذشته شاهد حضور چند محصول از برند سوزوکی در بازار ایران بودیم و بسیاری با خودروهای ویتارا و کیزاشی این خودروساز ژاپنی آشنایی دارند. از این رو کیفیت این محصولات برای مشتریان ایرانی به اثبات رسیده و به همین دلیل می‌توانند ادعای سوزوکی مبنی بر این که کیفیت مونتاژ این سدان کوچک شهری همانند خودروهای گران‌قیمت است را تایید کنند.

میتسوبیشی اتریج (Attrage) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

میتسوبیشی اتریج (Attrage) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک
میتسوبیشی اتریج (Attrage) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

نسل جدید میتسوبیشی اتراج بالاخره رونمایی شد. این سدان جمع و جور اکنون طراحی نمادین Dynamic Shield را در خود جای داده است و ظاهری جدید اسپورت به آن بخشیده است. فراتر از نمای بیرونی، میتسوبیشی اتریج دارای راندمان سوخت فوق‌العاده 20.4 کیلومتر بر لیتر و هندلینگ آسان است که به شما این آزادی را می‌دهد که بدون نگرانی در مورد توقف بنزین اضافی، کارهایی را که مهم‌ترین کار را انجام دهید. به همین جا ختم نمی شود فضای داخلی پیشرفته اکنون با طی کردن مسیر خود در شهر و فراتر از آن، پشتیبانی بیشتری را برای شما فراهم می کند. هر چیزی که برای بزرگتر زندگی کردن نیاز دارید را می توان در میتسوبیشی اتریج به دست آورد.

رنو سیمبل(Symbol) ۲۰۲۲ اتوماتیک

رنو سیمبل(Symbol) ۲۰۲۲ اتوماتیک
رنو سیمبل(Symbol) ۲۰۲۲ اتوماتیک

کیا پگاس (Pegas) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

کیا پگاس (Pegas) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک
کیا پگاس (Pegas) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

هیوندایی گرند (Grand) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

هیوندایی گرند (Grand) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک
هیوندایی گرند (Grand) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

با ورود یک نسخه 7 نفره از کرتا محبوب، خط تولید کراس اوورهای محلی هیوندای دوباره گسترش یافته است. آیا گرند کرتا ارزش دیدن دارد؟ در محدوده SUV برند کره ای کجا قرار می گیرد؟ ما در اینجا به آنها و سایر سؤالات پاسخ می دهیم.
از زمانی که هیوندای نسل اول کرتا خود را در مزانسی در سال 2017 معرفی کرد، خودروی کامپکت خانوادگی/کراس اوور کوچک (ish) این برند کره ای در بازار ما بسیار محبوب بوده است.

اکنون در نسل دوم خود (که سال گذشته وارد اینجا شد)، کرتا همچنان هر ماه فروش بسیار کمی دارد، حتی اگر رقابت (شامل کیا سلتوس، هاوال جولیون و تویوتا کرولا کراس) اکنون بسیار سخت‌تر از 5 است. سالها پیش. با انتخاب گسترده ای از پیشرانه های ارائه شده، واقعاً یک Creta برای همه وجود دارد. خب تقریبا اگر به 7 صندلی یا ظرفیت چمدان بیشتر از آنچه کرتا استاندارد ارائه می دهد نیاز داشتید، چه؟

وارد هیوندای گرند کرتا شوید، نسخه ای کشیده از کرتای ساخت هند. فیس لیفت هیوندای کرتا قرار است در چند ماه آینده در SA عرضه شود و آن مدل از اندونزی تهیه خواهد شد.

کیا پیکانتو (Picanto) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

کیا پیکانتو (Picanto) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیککیا پیکانتو (Picanto) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک
کیا پیکانتو (Picanto) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک

پرفروش‌ترین خودروی میکرو استرالیا برای سال 2022 بدون تغییر است، اما فقط لوگوی آن تغییری کرده است.

کیا پیکانتو 2022 از لوگوی جدید کیا استفاده می‌کند، اما مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را ارائه نمی‌کند که هم‌اکنون در بازار کره‌ جنوبی بیشتر استفاده می شود.

کیا افزایش قیمت را به عوامل خارجی مانند نرخ ارز و هزینه‌های تجاری نسبت می‌دهد و پیکانتو یکی از چندین خط مدل کیا است که تحت تأثیر قرار گرفته است.

هیچ تغییری در مشخصات غیر از نشان های جدید وجود نداشته است.

در آنجا، این خودرو با وسایل تجملی مانند صندلی‌های جلوی گرم‌کن و تهویه‌شونده، و همچنین فناوری ایمنی فعال مانند دستیار نقطه کور و کمک ترافیک متقابل عقب در دسترس است که اگر تشخیص دهند می‌توانید به وسیله نقلیه دیگری منحرف شوید یا به عقب برگردید، ترمز را به کار می‌گیرند.

همه پیکانتوهای بازار استرالیا با ترمز اضطراری استاندارد استاندارد ارائه می‌شوند، چیزی که در هر ریو یافت نمی‌شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=2544

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا