اجتماعی و فرهنگی

آیا امشب پنجشنبه 31 فروردین سریال نون خ پخش می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امشب پنجشنبه 31 فروردین سریال نون خ پخش می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

امشب پنجشنبه 31 فروردین قسمت جدید نون خ پخش می شود؟

با توجه به پخش قسمت 47 سریال گیلدخت؛ امشب پنجشنبه 31 فروردین 1402 قسمت 19 سریال نون خ از شبکه اول تلویزیون پخش نمی شود.

قسمت 19 سریال نون خ فصل چهارم روز شنبه 2 اردیبهشت 1402 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال «نون.خ» امشب هم پخش نمی شود و بنابر کنداکتور پخش شبکه یک قرار است از این به بعد ، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها به جای آن «گیلدخت» روی آنتن برود.

تیزر سریال نون.خ فصل چهار

موضوع فصل چهارم سریال نون‌خ 4

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان ده تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند. در ادامه آنچه باعث شعله‌ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب‌ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می‌زند.»

بازیگران سریال نون.خ 4

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی‌عبدالهی از بازیگران فصل چهارم «نون خ» هستند.

کارگردان این مجموعه سعید آقاخانی و تهیه کننده آن مهدی فرجی می باشد.

«نون خ ۴» در  ماه مبارک رمضان از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا