اقتصادی

قیمت آیفون ۱۳ در بازار موبایل کشورمان چقدر است؟

قیمت آیفون ۱۳ که چند روز در بازارهای جهانی عرضه شد و بعد از چند روز وارد بازار ایران شد، در محدوده قیمتی ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومان در انواع مختلف معمولی، پرو و پرو مکس اعلام شد.

به گزارش باغستان نیوز، گوشی موبایل آیفون ۱۳ که حدود دو هفته پیش توسط اپل معرفی شد چند روز در بازار های جهانی عرضه شد و بعد از مدت مدت کوتاهی وارد بازار ایران هم شد. به دلیل آن که آیفون۱۳ در انواع مختلفی عرضه شده است به خصوص مدل یک ترابایتی آیفون۱۳، اختلاف قیمت بین مدل‌های مختلف زیاد است.

در یک نگاه کلی به قیمت‌های گوشی آیفون۱۳ می‌توان دریافت که آیفون۱۳ در انواع مختلف در محدوده قیمتی ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورده است.

آیفون۱۳پرو مکس یک ترابایتی در دو فروشگاه اینترنتی با قیمت‌های ۷۰ و ۸۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند. همچنین آیفون ۱۳ ۱۲۶ گیگابایتی با حداقل قیمت ۳۳ میلیون تومان در فروشگاه‌ها عرضه شده است.

منبع خبر: تجارت نیوز

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی تلفن‌های هوشمندی هستند که توسط شرکت اپل طراحی شده، توسعه یافته و به بازار عرضه شده‌اند. این تلفن‌های هوشمند نسل پانزدهم و ارزان‌قیمت‌تر از آیفون بوده و جانشین مدل‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی هستند. این دو مدل در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در یکی از رویدادهای ویژهٔ اپل در اپل پارک واقع در کوپرتینو، کالیفرنیا همراه با دو مدل سطح بالاتر یعنی مدل‌های پرچم‌دار آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس رونمایی شدند.  پیش‌فروش آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز شد و توزیع این تلفن همراه از ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ انجام گرفت.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=261

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا