اقتصادیاخبار مهم و فوری

یارانه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟ آیا امشب واریز می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یارانه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟ و چه روزی واریز می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

⭕️یارانه اردیبهشت ۱۴۰۲ امشب قابل برداشت است

👤سازمان هدفمندی یارانه‌ها:

🔹یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب همه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) قابل برداشت است.

میزان واریز یارانه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر 300 هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

دولت هنوز تصمیمی برای افزایش نقدی یارانه ها در سال 1402 نکرده است و به نظر هم نمی رسد با توجه به کسری بودجه بتواند یارانه ها را افزایش بدهد.

زمان دقیق واریز یارانه نقدی اردیبهشت 1402

دولت محترم طبق معمول هر ماه؛ احتمالا یارانه مرحله صد و چهل و هفتم 1402 را روز بیستم اردیبهشت به حساب سرپرست خانواده واریز می کند. مگر اینکه در لحظه آخر تصمیمش عوض بشود و زودتر از موعد واریز کند.

چیزی که مشخص می باشد روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ موعد سررسید تاریخ واریز یارانه اردیبهشت 1402 خواهد بود.

این یارانه ساعت ۲۴ روز ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

آنگونه که دولت سیزدهم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ تصویب کرده قرار است یارانه نقدی کمافی‌السابق به دست سرپرستان خانوار برسد؛ ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان.

وزیر رفاه در پاسخ به این پرسش که آیا یارانه دهک‌های درآمدی بالا در امسال حذف می‌شود گفت: قانون‌گذار تکلیف کرده است که ما دهک‌های پردرآمد را حذف کنیم، اما بنا به پاره‌ای ملاحظات تاکنون تصمیم جدی برای حذف دهک‌های بالای درآمدی گرفته نشده است. ما برابر قانون پیگیری و اجرا می‌کنیم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=27581

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا