اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت شهادت شهید سعید ربیعی مامور پلیس در اهواز چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت شهادت شهید سعید ربیعی مامور پلیس چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل شهادت شهید سعید ربیعی مدافع نظم و امنیت چیست؟

شهید سعید ربیعی مامور پلیس مدافع نظم و امنیت در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش  باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، ساعاتی پیش در پی درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل فراری در شهرستان اهواز، ستوان سوم  سعید ربیعی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید ستوان‌سوم  سعید ربیعی
 

مامور مدافع نظم و امنیت ستوان سوم سعید ربیعی بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان علی‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانوده محترم وی، علو درجات را از درگاه خداوند منان برای این شهید عزیزخواستار شد.

به گزارش فارس از دقایقی پیش در فضای مجازی خبری مبنی بر  تیراندازی در حادثه گروگان گیری در منطقه کیانپارس اهواز منتشر شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تکذیب خبر گروگانگیری در اهواز اظهار داشت:صدای تیر اندازی مربوط به عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری یک قاتل فراری مسلح است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=27615

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫11 دیدگاه ها

    1. روحش شاد و یادش گرامی 🙏😭🖤
      ایکاش مسولان مربوطه تجهیزات و آموزشهای بیشتری در اختیار نیروهای نظامی و انتظامی قرار میدادن که دیگه از این خبرهای دردناک نمی شنیدیم

  1. ۲۱ ماه سرباز یگان ویژه بودم و اقا سعید رو در یگان ویژه ی خوزستان میشناسم..انسان شوخ خندان دل پاک..شهادتت مبارک سعید جان..

    2
    1
  2. با عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و برای پیشگیری از تکرار این تلخی ها پیشنهاد می کنم ناجا در امر آموزش و تجهیز ماموران خود بیش از این تلاش کند. متاسفانه پلیس در اهواز فاقد تجهیزات حفاظتی مناسب است و بدتر از آن اینکه اکثر گشت موتوری هایشان کلاه کاسکت موتور سواری ندارند.

    1
    1
  3. برادر سعید شهادتت مبارک و به امید روزی که دیگر از این اخبار هر روز در گوشه ای از کشور یک عزیزی شهید میشود.نشنویم

    4
    1
  4. بسمه رب الشهدا و الصدیقین 
    ” وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ” 
    هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
    خبر شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی استان خوزستان در درگیری با سارق مسلح ، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.
    بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.  
    بار دیگر شاهد بودیم فرزندی از  این خاک شهیدپرور به پیروی از شهدای سرفراز و برای حفظ امنیت و آرامش مردم استان مظلومانه در خون خود غلطید که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود.
    اینجانب با تأثر فراوان شهادت ستوان سوم سعید ربیعی نژاد ، شهید راه امنیت کشور را به مردم ولایت‌مدار اهواز پرسنل خدوم نیروی انتظامی و خانواده محترم شهید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار علو درجات را مسئلت می‌نمایم

    مصطفی باوی حویزه

    9
    1
    1. مواظب منافقین داخلی باشیم و نگذاریم آن‌ها پا روی خون شهدای ما بگذارند و ثمره خون شهدایمان را پایمال کنند و همانگونه که تا به حال ثابت قدم بوده‌ایم از این به بعد نیز پا در رکاب باشیم.
      شهدا رفتند تا ملت ما در رفاه و آسایش و امنیت زندگی کنند ولی گرانی و فقر مضلعف چنان بلائی برجان جامعه انداخته که کم کم امنیت هم بخاطر فقر از میان خواهد رفت!!!!مسئولین از اون بالای بال تا پائین چشمهایتان را بازکنید.

      فرزند کوتعبدلله مردان مقاوم و شجاع

      5
      1
دکمه بازگشت به بالا