اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس کرمانشاه امروز دوشنبه به خاطر آلودگی هوا تعطیل می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس کرمانشاه امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 به خاطر آلودگی هوا تعطیل می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی مدارس کرمانشاه امروز دوشنبه صحت دارد؟

تا این لحظه همه مدارس کرمانشاه  امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ دایر خواهد بود. هر لحظه اگر اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی مدارس کرمانشاه به خاطر هوای آلوده و گردوخاک صادر شود؛ در همین جا قرار خواهیم داد.

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان به علت  آلودگی هوا در بعضی از مناطق کرمانشاه؛ حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت مدرسه‌ها و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هوای آلوده و گردوخاک تا روز سه شنبه در کرمانشاه مهمان است

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: گرد و خاک و ریزگرد تا صبح روز سه‌شنبه هفته جاری هوای استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

سعید قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، امروز و امروز نیز شرایط برای تشکیل توفان های گردوخاک (البته با شدتی کمتر از ۲۴ ساعت اخیر) روی کشور عراق مهیا می شود.

وی افزود: بنابراین، طی ساعاتی از امشب تا صبح امروز و نیز در صبح سه شنبه، احتمال غبارآلود شدن مجدد هوا، عمدتاً در نواحی مرزی دور از انتظار نیست.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: به دنبال این وضعیت، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می شود.

قاسمی ادامه داد: همچنین دمای هوا که امروز به طور نسبی کاهش می یابد؛ در روزهای دوشنبه و سه شنبه تغییرات چندانی نداشته و از روز چهارشنبه تا پایان هفته روندی افزایشی خواهد داشت.

 از روز گذشته بدنبال ورود ریزگردها به هوای استان کرمانشاه اداره کل حفاظت محیط زیست هوای شهر کرمانشاه را در وضعیت بحرانی و هوای چند شهر دیگر را در وضعیت هشدار اعلام کرد.

بدنبال این شرایط مدارس تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهر کرمانشاه در نوبت صبح امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت تعطیل و غیرحضوری شد.

بیشتر بخوانید:

آیا امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=28650

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. اگه قراره تعطیل کنن زودتر باید اعلام کنن.امروز بیشتر مردم تا دم مدرسه رفتن و برگشتن.آخه ساعت ۷ صبح که همه رادیو گوش نمیدن

دکمه بازگشت به بالا