ورزشی

ترکیب اصلی سپاهان اصفهان مقابل مس کرمان امروز در هفته 30 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی سپاهان اصفهان مقابل مس کرمان امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 در هفته 30 مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران جام خلیج فارس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی سپاهان اصفهان در برابر مس کرمان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

شماتیک ترکیب سپاهان برابر مس کرمان
شماتیک ترکیب سپاهان برابر مس کرمان

سپاهان حالا باید برای قهرمانی بجنگد. اگر نساجی پرسپولیس را شکست دهد، سپاهان با یک مساوی هم قهرمان می شود. البته سپاهان فقط باید دنبال برد در این بازی باشد. بازی رفت دو تیم 2-0 به سود سپاهان تمام شد.

ما می‌خواهیم بمانیم؛ آینده ستاره‌های خبرساز فوتبال ایران

شهریار مغانلو در ابتدای فصل قراردادی ۳ساله با سپاهان امضا کرد و با توجه به درخشش در فصل جاری، ژوزه مورایس مطمئنا حساب ویژه‌ای روی ستاره تیمش برای فصل آینده باز کرده.

بازیکنان کلیدی دیگری از جمله ریکاردو آلوز و رضاییان هم سرنوشت‌شان برای فصل آینده مشخص است؛ آلوز ۲ فصل دیگر در تراکتور خواهد بود و هنوز یک فصل دیگر از قراردا رضاییان با سپاهان باقی مانده است.

 مدافع برزیلی هیچ ناراحتی از مورایس ندارد

🔸روزی که محمد دانشگر به دلیل محرومیت حضور نداشت، کادر فنی نیلسون را هم روی نیمکت نشاند، تا سیاوش یزدانی و محمد قربانی باشند که قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل می‌دهند.

🔸با این حال همانطور که در قاب ثبت شده از سوی عکاس سپاهان مشهود است، نیلسون جونیور با لبخندی که نشان دهنده رضایت است، در آخرین تمرین سپاهان شکار شده و به احتمال فراوان در مصاف با مس کرمان در هفته پایانی رقابت‌های فصل بار دیگر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

بازی های باقیمانده دو تیم پرسپولیس و سپاهان در لیگ ۱۴۰۲

بازی آخر و باقیمانده تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران امسال ۱۴۰۲

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=29082

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا