استقلالورزشیویدئو

گل های استقلال تهران در مقابل نساجی قائمشهر مازندران جام حذفی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ویدیوی همه گل های استقلال تهران در مقابل نساجی قائمشهر مازندران امروز چهارشنبه 3 خرداد در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

گل اول استقلال به نساجی توسط آرش رضاوند

استقلال یک – نساجی صفر (دقیقه 23: آرش رضاوند): ارسال کرنر مهدی مهدی پور روی قوس محوطه جریمه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که آرش رضاوند با حضور به موقع در دهانه دروازه، با ضربه سر دروازه نساجی و حقیقی را باز کرد.

گل دوم استقلال‌تهران به نساجی با گل به خودی ابراهیمی

استقلال 2 – نساجی صفر (دقیقه 33: علیرضا ابراهیمی – گل بخودی): آرش رضاوند با توپ گیری خوب از سعید غلامعلی بیگی، قصد داشت با یک پاس در عمق، مهدی قایدی را صاحب توپ کند که با تکل علیرضا ابراهیمی مسیر توپ عوض شد و علیرضا حقیقی که برای گرفتن توپ از دروازه خارج شده بود، نتوانست روی تغییر مسیر ناگهانی توپ واکنش خوبی نشان دهد و توپ وارد دروازه شد.

گل سوم استقلال به نساجی توسط محمد محبی

استقلال 3 – نساجی صفر (دقیقه 57: محمد محبی): پس از شوت مهدی قایدی که توسط مدافعین نساجی دفع شد، توپ به خود این بازیکن رسید و او مهدی پور را صاحب موقعیت کرد. این بازیکن نیز با یک پاس، حردانی را از سمت راست به راه انداخت که شوت او پس از واکنش علیرضا حقیقی به تیرک دروازه برخورد کرد و مقابل محبی قرار گرفت که بازیکن بوشهری آبی ها با یک ضربه سر، دروازه نساجی را برای بار سوم باز کرد.

گل چهارم استقلال به نساجی توسط محمد محبی

استقلال 4 – نساجی صفر (دقیقه 88: محمد محبی): وینگر بوشهری یک دقیقه پس از موقعیتی که از دست داد، دقیقا به همان شکل به گل رسید. پاس در عمق سجاد شهباززاده به محبی رسید و او در مصاف تک به تک با حقیقی، با یک ضربه چیپ توانست دروازه حریف را باز کرده و تیمش را به گل چهارم برساند.

امیدواریم از مطلب گل های استقلال به نساجی استفاده برده باشید.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30003

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا