ورزشی

زمان بازی فینال دربی جام حذفی ۱۴۰۲ امروز بین پرسپولیس و استقلال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی فینال دربی جام حذفی ۱۴۰۲ امروز بین تیم های پرسپولیس و استقلال مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق بازی فینال جام حذفی ۱۴۰۲ چه روزی است؟

فینال جام حذفی روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 از ساعت 19:45 بین تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پیش بینی نتیجه دربی فینال جام حذفی با جایزه میلیونی برای سه نفر

طبق قرعه استقلال در این مسابقه میزبان است. البته میزبانی فینال هیچ مزینتی نسبت به میهمان ندارد و فقط برای تعیین رختکن و نیمکت تیم های میزبان و میهمان است. تماشاگران هر دو تیم به طور مساوی 50- 50 ظرفیت ورزشگاه را در اختیار خواهند گرفت. نشست های خبری سرمربیان نیز قرار است در سازمان لیگ فوتبال برگزار شود.

دربی صد و یکم در حالی برگزار می شود که حدود یک ماه پیش تیم پرسپولیس توانسته بود در دربی صدم با نتیجه یک بر صفر با گل عیسی آل کثیر تیم استقلال تهران را شکست بدهد.

حالا این تیم استقلال است که می خواهد انتقام آن شکست تلخ را بگیرد و از همین الان کری های برد توسط مرادمند و ساپینتو و قائدی شروع شده است.

پرسپولیس توانست در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان؛ تیم هوادار را در ورزشگاه دستگردی با نتیجه سه بر یک شکست بدهد.

از آن سو نیز تیم دیگر تهرانی یعنی استقلال با نتیجه قاطع 4 بر صفر تیم نساجی را شکست داد و تیم دیگر فینال دربی جام حذفی ۱۴۰۲ باشد.

باید منتظر ماند و دید که روز چهارشنبه کدام تیم طعم پیروزی را خواهد چشید و هوادارانش را خوشحال خواهد ساخت و جام قهرمانی حذفی را بالای سر خواهد برد.


باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30178

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا