ورزشی

علت فوت زهرا برناکی قهرمان ۳۳ ساله اهل دامغان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت زهرا برناکی قهرمان ۳۳ ساله اهل دامغان چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت زهرا برناکی چیست؟

 «زهرا برناکی» قهرمان ۳۳ ساله رشته ورزشی دو و میدانی تیراندازی با تفنگ بادی پارالمپیک ایران، بر اثر سقوط از ساختمان درگذشت.

علت فوت زهرا برناکی قهرمان ۳۳ ساله اهل دامغان چه بود؟

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرنگار مهر، عصر شنبه «زهرا برناکی ۳۳ ساله» قهرمان رشته ورزشی دو و میدانی و تیراندازی با تفنگ بادی بر اثر سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان در دامغان، پس از انتقال به بیمارستان کوثر سمنان فوت کرد.

خانم زهرابرناکی عضو تیم ملی و صاحب شش مدال در رشته دو میدانی کشوری و پا را آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بود.

وی همچنین صاحب چندین مدال قهرمان کشوری بود.  هنوز هیچ مسئولی در خصوص این حادثه اظهار نظر رسمی نکرده است.

پایگاه خبری باغستان نیوز درگذشت تاسف بار این ورزشکار قهرمان دامغانی زنده یاد خانم زهرابرناکی را به خانواده محترمشان و جامعه بزرگ ورزش شهر دامغان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال مغفرت ،برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .

 اظهارات رئیس پلیس سمنان درباره فوت زهرابرناکی

تحقیقات پلیس حکایت از خودکشی دارد

فرمانده انتظامی سمنان‌:
🔹بررسی‌های پلیس ‌‌درباره چگونگی فوت خانم برناکی در حال انجام است اما تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی این بانوی ورزشکار دارد‌ و فرضیه قتل تاکنون به اثبات نرسیده است.

🔹بررسی‌‌ها حاکی از این است که زهرا برناکی با همسر خود اختلافات خانوادگی داشته است و با توجه به نتایج بررسی‌های پلیس تا این لحظه، احتمالاً خانم برناکی با پرتاب کردن خود از یک ساختمان چهارطبقه دست به خودکشی زده است./ تسنیم

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30431

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا