اخبار شهریاراخبار روز

افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج شهریار

شهردار شهریار گفت: با صبر و بردباری شهروندان و تلاش شبانه روزی مسئولان دست اندرکار فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج شهریار در سالروز ولادت امام رضا(ع) افتتاح شد.

افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج شهریار
افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج شهریار

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا، محمدصادق کولیوند روز چهارشنبه در مراسم افتتاح فاز اول طرح تقاطع غیرهمسطح بسیج شهریار اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی مجموعه فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج به بهره‌برداری رسید تا مردم بتوانند مشکلات ترافیکی ایجاد شده را پشت سر بگذارند و لازم می‌دانم به سهم خود از صبر و بردباری شهروندان بدلیل مشکلاتی که در این مدت برای آنها ایجاد شد، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی افزود: کارهای اجرایی این طرح با وجود مشکلات زیادی که داشت، عملیات عمرانی آن از آذرماه سال گذشته آغاز و طی ۶ ماه توانستیم زیرگذر آن را به بهره‌برداری برسانیم و با برنامه‌ های پیش بینی شده می توانیم ظرف مدت حداکثر ۶ ماه کار عمرانی اجرای رو گذر را نیز تکمیل و تحویل شهروندان دهیم.

شهردار شهریار خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از تمامی مجموعه مدیریت شهری شهریار به ویژه اعضای شورای اسلامی، مدیران و کارکنان شهرداری، حوزه فنی و عمران شهرداری و شرکت آبادراهان پارس بعنوان پیمانکار این پروژه که با تلاش بی وقفه در راستای انجام تعهدات خود برای آماده‌سازی پروژه مذکور اقدام نمودند قدردانی کنم، افتتاحیه اصلی این طرح پس از اجرای روگذر انجام خواهد شد تا به یاری خدا یکی از پروژه‌های بزرگ شهریار را به بهره‌برداری برسد.

در ادامه یوسف قاسم زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهریار گفت: قرارداد فاز دوم این طرح که شامل روگذر خواهد بود، در حال انجام است و عملیات عمرانی آن به زودی آغاز خواهد شد و طبق قول پیمانکار در سال جاری روگذر این پل نیز در اختیار مردم شهریار قرار خواهد گرفت.

طرح تقاطع غیر همسطح میادین بسیج و جهاد شهریار در آذرماه سال ۹۷ کلنگ زنی شد این طرح در مرکز شهریار قرار دارد و توسط مدیریت شهری دوره پنجم آغاز شد تا نقش مهمی را در مدیریت ترافیکی مرکز شهر شهریار و در اتصال ۲ محور ملارد و شهیدان مداحی ایفا کند.

شهردار شهریار پیش تر گفته بود که طرح زیرگذر و روگذر میدان بسیج در دو مرحله انجام می‌شود که برای فاز نخست آن ۸۵ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌شود برای تکمیل این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30709

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا