ورزشی

فیلم حضور حسن ظهیری کمک داور در جشن قهرمانی پرسپولیس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره حضور حسن ظهیری کمک داور در جشن قهرمانی پرسپولیس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ماجرای حضور یک کمک داور در جشن قهرمانی پرسپولیس بعد از دربی چه بود؟

در جریان دیدار فینال جام حذفی بین تیم های استقلال و پرسپولیس، حسن ظهیری کمک داور بازی در جشن قهرمانی قرمزها شرکت کرد.

مسعود مرادی کارشناس داوری در این رابطه گفت: خودم خجالت می کشم این جمله را بگویم: دلیلی ندارد حسن ظهیری، کمک‌داور دربی وارد جشن‌قهرمانی شود.

او ادامه داد: داوران می گویند ما تحت فشاریم؛ خود شما شائبه ایجاد می کنید و فشار روی خودتان می گذارید.

مرادی افزود: کمیته داوران فردا در این خصوص تصمیم می گیرد و مطمئنا برخورد خواهد شد.

معذرت خواهی حسن ظهیری کمک داور دربی از هواداران استقلال

کمک‌داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به انتقادها نسبت به حضورش در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در جریان جشن قهرمانی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس، کلیپی پخش شد که گویا حسن ظهیری کمک‌داور دربی به همراه فرزندش در این جام شرکت است که این موضوع باعث انتقاد هواداران استقلال در فضای مجازی شده است.

ظهیری در این ارتباط گفت: همواره تلاشم بر این بوده که با تمرکز و اجرای صحیح قوانین حق تیم‌ها ضایع نشود. متأسفانه عملکرد خوب بنده در  دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی تحت تاثیر حاشیه بعد از بازی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال حاشیه ایجاد شده پس از بازی دربی، اعلام می‌کنم که این نوجوان فرزند من نبوده است و فقط به درخواست ایشان چند عکس گرفتم. اگر حضورم در آن مراسم باعث رنجش خاطر باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم و محترم فوتبال شده است، عذرخواهی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. مطمن باشیدبریدتحقیق کنیداین داورچه بازهای از استقلال رو داوربوده وعملکردش چی بوده برا استقلال وبرعکس برای پرسپولیس چه عملکردی داشته

دکمه بازگشت به بالا