ورزشیپرسپولیس

جریمه سنگین AFC برای باشگاه پرسپولیس

رفتار نامناسب تماشاگران باشگاه پرسپولیس موجب شد تا این باشگاه زیر بار جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا برود.

باشگاه پرسپولیس به پرداخت جریمه سنگین «80 هزار دلاری» از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر رفتار نامناسب تماشاگران محکوم شد.این مبلغ جریمه می تواند ضربه مالی بدی برای این باشگاه باشد.

80 هزار دلار بیش از 4 میلیارد تومان جریمه نقدی است که پرسپولیس باید ظرفت 30 روز آینده به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند.

بر اساس گزارش کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرخ پوشان پایتخت در بازی خانگی مقابل استقلال تاجیکستان به دلیل رفتار نامناسب تماشاگران و پرتاب بطری و چندین اشیاء دیگر به داخل زمین مجموعا 15 هزار دلار جریمه شد.

اما جریمه سنگین تر باشگاه پرسپولیس متعلق به بازی با الدحیل قطر است که AFC به دلیل رفتار نامناسب تماشاگران که بیشتر از بازی قبل بوده و شدت بیشتری داشته 65 هزار دلاری این باشگاه را جریمه کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۰۵ روز سه شنبه در امارات میهمان تیم الشارجه بود.

هر دو تیم دیدار نخست خود را در آسیا با شکست پشت سر گذاشته‌اند. پرسپولیس با دو و الشارجه با یک گل به ترتیب مقابل الدحیل قطر و التعاون عربستان تن به شکست دادند.

«سالم سلطان» بازیکن تیم الشارجه در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: از تماشاگران الشارجه به خاطر باخت به التعاون عذرخواهی می‌کنم. قول می‌دهم که نتیجه را در بازی با پرسپولیس تغییر بدهیم و آن‌را جبران کنیم. الشارجه در بازی با پرسپولیس متفاوت خواهد بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=52201

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا