گوناگون

اسم نیکان دختره یا پسر؟ چرا نام نيكان در سریال روی دختر است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اسم نیکان دختره یا پسر؟ چرا نام نيكان در سریال روی دختر است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا اسم نیکان دختره یا پسر می باشد؟

اسم نیکان پسرانه است.

این روزها سریال نیکان از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد و مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان با نام دخترانه همین عنوان مشغول بازی می باشد.

لینک دانلود قسمت های قبلی سریال نیکان – کلیک کنید

برای بسیاری از بینندگان این سریال سوال پیش آمده است که اسم نیکان دختره یا پسر؟ در ادامه به فرهنگ لغات اسامی ثبت احوال سری زدیم و اسم نیکان را جستجو کردیم و به موارد زیر مواجه شدیم که جالب بود:

نام “نیکان” به عنوان اسم پسرانه

نيکان

معنی: (نيك + ان (پسوند نسبت، علامت جمع))، منسوب به نيك، ن نيك؛ 2- نيك‌ها (اشخاص نيك).
آوانگاری: /nikān/

محمّدنيکان

معنی: (عربی ـ فارسی) از نام‌هاي مركب، ا محمّد و نيكان.
آوانگاری: /m.-nikān/

فرنيکان

معنی:
آوانگاری:

علی نیکان

معنی:
آوانگاری:

علی نیکان

معنی:
آوانگاری:

حسين نيکان

معنی:
آوانگاری:

اميرنیکان

معنی: (عربي ـ فارسی) از نام‌هاي مركب، ) امير و نیکان.
آوانگاری: /a.-nikān/

نام “نیکان” به عنوان اسم دخترانه

جالب است که نام نیکان به عنوان اسم دخترانه در سازمان ثبت احوال ثبت نشده است و موردی پیدا نشد.

نام "نیکان" به عنوان اسم دخترانه
نام “نیکان” به عنوان اسم دخترانه

سریال تلویزیونی «نیکان» ملودرامی اجتماعی در ۳۰ قسمت به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی، محصول جدید مرکز سیمافیلم است.

سریال نیکان حدود ساعت 20:25 دقیقه از شبکه سوم در حال پخش می باشد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫30 دیدگاه ها

  1. نیکان نام اصیل فقط برای پسران هست
    حالا اگه کسی تصمیم گرفته دخترشو با اسم پسر صدا کنه مشکل بی سلیقگی خودشه 🙂 اصلا شناسنامه نمیدن.

  2. نیکان اسم پسرانه هست تشکر که نوشتید در سایت نام فارسی هم به وضوح نوشته شده

  3. خواهش میکنم اعتراض خودتون رو ثبت کنید
    عوامل باید عذر خواهی کنن و شفاف سازی بشه
    نیکان اسمی کاملا پسرانه
    هویت جنسی پسرها رو زیر سوال نبرن
    27863000 تماس بگیرید و اعتراض رو ثبت کنید.

    11
  4. خواهش میکنم اعتراض خودتون رو ثبت کنید
    عوامل باید عذر خواهی کنن و شفاف سازی بشه
    نیکان اسمی کاملا پسرانه
    هویت جنسی پسرها رو زیر سوال نبرن
    27863000 تماس بگیرید و اعتراض رو ثبت کنید.

    10
    2
  5. این مملکت ما شده حاشیه و مردم باید
    سرگرم رفع این حواشی باشند تازندگی کردن
    اسم پسر خودم نیز نیکان هست و باید به حال این کارگردان گریست
    انگار عمدا اینکارها رو میکنن

    12
    2
  6. من واقعا موندم تو کارشون..یه کاری کردن اینا وقتی میریم بیرون اسم بچمون رو صدا میکنیم میگن دختره؟!بعد یه جوری نگاه میکنن به آدم انگار ما اشتباهی اسم دختر گذاشتیم رو پسر!

    8
    3
  7. دوبیت شعر در وصف عوامل نادان سريال نیکان:
    آنکس که نداند و نداند که نداند *در جهل مرکب ابدالدهر بماند*
    آنکس که نداند و نخواهد که بداند * حیف است چنین جانوری زنده بماند *

    18
    2
  8. مردم عزیز تا زمانی که اسامی نیکی و نیکا هست چرا باید بیان اسم پسر بذارن رو دختر و اصرار کنن مشترک هست؟!! الان ثبت احوال قوانین اش عوض شده این اسم روی دختر اشتباه محضه و کاملا پسرونه هست اصلا معنیش میشه منسوب به نیک … نیک نام بین المللی پسران هست

    15
    4
  9. کاش کارگردان این ۱۰ هزار پسر با نام نیکان مخاطب سریال خودش میکرد ،خداروشکر سریال اصلا دیده نشده و هرکی هم دیده از گاف بزرگ سریال حرف زده که اسم پسر گذاشتن رو دختر، واقعا برای جامعه هنری و صدا و سیما متاسفم،ولی نباید کوتاه اومد و شکایت پیگیری ادامه داد تا این سریال تکرار نشود

    24
    3
  10. من ۱۶۲ زنگ زدم،پیج همه عوامل فیلم کلی خواهش کردم اسم فیلم عوض کنید اصلا تاثیر گذار نبود،خواهشا از نظر قضایی پیگیری کنید ، به نزدیک ترین دفتر قضایی محل زنگیتون برید و شکایت کنید حداقل سریال ده بار از تلوزیون پخش نشه و خدا نکرده اسم مشترک نشه

    21
    2
    1. شما دیگه چقدر بیکارید کاش جای این مسخره بازیا یه کار مفید تر میکردی الان نتیجه گرفته بودی

      4
      13
  11. هر چقدر هم می خواستند تخریب کنند اسامی ایرانی رو هیچ چیز از زیبایی نام نیکان کم نمی کنه.پسر های ما که همیشه آقا نیکان هستند.حالا هر آدم بی سواد و بی شعور و کم خردی هر غلطی می خواد بکنه.اقا نیکان ها پرچم ها بالا….

    29
    4
  12. مملکت بی در و پیکر همینه.این همه اعتراض و انتقاد شده از طرف پسرانی که تامسون نیکان هست یا از طرف خانواده ها و عموم مردمی که از نام پسرانه نیکان در سریال نیکان ایراد گرفتن ولی هیچ مسولی جوابگو نبوده تا الان.

    14
    3
  13. واقعا صدا وسیمای مسخره ای داره ایران.نمی دونستن نیکان اسم پسر هست.چقدر بیسواد و نادان هستن کسانی که نویسنده بودند و چقدر بی سواد تر هستن مسولینی که مجوز دادند.نیکان اسمی کاملا پسرانه هست

    19
    4
  14. چند وقت پیش توی برنامه فتیله کودکان صحبتی راجع به یکی از اقوام ایرانی شده بود که ظاهراً ناراحت شدن،چنان اعتراضی کردن که عوامل عذرخواهی کردن.پس لطفاً پدر و مادر های عزیز ساکت ننشینید و تماس بگیرید و مراتب انتقاد و اعتراض خودتون و اعلام کنین.نیکان نام پسرانه و اصیل ایرانی#

    21
    3
  15. پدر و مادر های آقا نیکان های عزیز ساکت ننشینید،با ۰۲۱۲۷۸۶۳۰۰۰تماس بگیرید اعتراض شدید خودتون و اعلام کنید،توی کارزار امضا کنید.ساکت ننشینید و از گل پسر هاتون دفاع کنین.همین الان تماس بگیرید.

    16
    2
  16. طبق استعلام ثبت احوال حدود ده هزار پسر توی این مملکت پسرشون نام زیبای نیکان و دارند ،کجا هستن این ده هزار خانواده !چرا سکوت کردن !چرا اعتراض نمی کنم!چرا از هویت پسرشون دفاع نمی کنن؟؟؟؟؟

    19
    2
  17. این همه اعتراض شده احدی جوابگو نبوده،تورو خدا قطع کنین پخش سریالی که عواملش بیسواد بودن.دو روز دیگه پسرامون میرن مدرسه مورد تمسخر قرار می گیرند.من به عنوان مادر نفرینم پشت سر کارگردان و عوامل این سریال هست.همه سکوت کردن.باید جوابگو باشند،چرا با روان ما بازی کردند.

    16
    2
  18. سلام من پسرم ۷ ساله هست امروز این سریال رو دیده همش گریه میکنه ک مامان مگه من دخترم ک اسمم نیکان هست آیا این درسته؟ کلا به روح و روان بچه آسیب میزنه این سریالا

    21
    2
  19. واقعا جای تاسف داره که یه مشت بی سواد دور هم جمع شدند و فیلم ساختند درصورتی که اسم نیکان پسرونه است

    20
    1
  20. سلام دوستان،بنظرم انتخاب اسم زیبای « نیکان» که نامی کاملا «پسرانه» هستش برای نقش دختر این سریال قطعا باعث ناراحتی خیلی ها شده،نمیدونم این انتخاب اشتباه سهوی بوده یا عمدی. ولی همگی باید اعتراض و شکایت کنیم به صدا و سیما و شبکه سه، و از اونها بخواهیم که حداقل کارگردان و عوامل فیلم بابت این اشتباه و آسیب‌های وارده به خانواده عذر خواهی کنند و شفاف اعلام کنند که نیکان اسمی پسرانه هستش و قصور از سمت اونها بوده.
    لطفا همگی اقدام کنید.

    29
    1
    1. خانواده های محترم لطفاً سکوت نکنید،بیایید شکایت کنیم.ما باید حمایت کنیم از نام پسرانه نیکان.خواهش می کنم با ۱۶۲ تماس بگیرید و اعتراض خودتون و شدیداً اعلام کنید.

      17
      2
  21. سلام دوستان،بنظرم انتخاب اسم زیبای « نیکان» که نامی کاملا «پسرانه» هستش برای نقش دختر این سریال قطعا باعث ناراحتی خیلی ها شده،نمیدونم این انتخاب اشتباه سهوی بوده یا عمدی. ولی همگی باید اعتراض و شکایت کنیم به صدا و سیما و شبکه سه، و از اونها بخواهیم که حداقل کگ کارگردان و عوامل فیلم بابت این اشتباه و آسیب‌های وارده به خانواده عذر خواهی کنند و شفاف اعلام کنند که نیکان اسمی پسرانه هستش و قصور از سمت اونها بوده.
    لطفا همگی اقدام کنید.

    23
    2
  22. با سلام خدمت سایت خوب باغستان ممنون که تایید شد این اسم…اما ما خانواده ها که این اسم زیبا رو برای پسرامون انتخاب کردیم موندیم که باید چیکار کنیم آیا باید بریم ثبت احوال و همگی اسم نیکان رو عوض کنیم یا اینکه این فیلم پخش نشه و یا اینکه اسمش عوض بشه..چند روزه هرچی فکر میکنم دلیل منطقی نمیتونم پیدا کنم که چرا اسم پسرونه رو روی دختر گذاشتن یا از کم سوادی یا از روی غرض

    32
    1
    1. دوست عزیز،چه دلیل داره ما از انتخاب اسم زیبای نیکان برای پسرانمون پشیمون باشیم و بخواهیم عوضش کنیم ؟!
      عوامل فیلم و شبکه سه مقصرند و باید عذر خواهی کنند و اتفاق مثبتی رو رقم بزنند و جبران کنند

      25
      1
  23. “نیکان اسم پسرانه”
    “نیکان اسم پسر است”

    ممنون از شما که با آوردن دلیل و برهان و آوردن قسمت فرهنگ نام و نام گزینی از سایت ثبت احوال، به پسرانه بودن اسم نیکان تاکید کردید
    درود بر شما
    کاش عوامل سریال هم اشتباه خودشان را می پذیرفتند و در حد یک جستجو کوچک به این موضوع پی می بردند و از ادامه پخش این سریال جلوگیری می شد.

    31
    1
  24. سلام لطفا نگید هم نام دختره هم پسر. مگه ایمان و احسان و جهان هم روی دختر میذارن؟ اشتباه و خطا کارگردان رو تکرار نکنید ممنون از شما که اصلاح می کنید اون خط رو که نوشتید‌.

    34
    1
دکمه بازگشت به بالا