اجتماعی و فرهنگیاخبار هنرمندانبیوگرافی

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست؟ + بیوگرافی مه لقا می نوش زاد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست؟ + بیوگرافی مه لقا می نوش زاد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست؟

مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان می باشد.

اسم نیکان دختره یا پسر؟ چرا نام نيكان در سریال روی دختر است؟ – کلیک کنید

سکانس معرفی او در سریال نیکان:

بیوگرافی مه لقا می نوش زاد

مه لقا می نوش زاده متولد 23 اردیبهشت 1379 در تهران، بازیگر است. دانشجوی رشته بازیگری در مقطع لیسانس دانشگاه تهران مرکز و دانش آموخته هنرستان سوره می باشد. وی از تئاتر شروع کرد، سپس وارد سینما و تلویزیون شده است.

مه لقا می نوش زاد
مه لقا می نوش زاد

پدرش شاعر بود که 10 دی 1397 دار فانی را وداع گفت. اما خانم مه لقا بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1393 وقتی 14 ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنزی اجرا شد روی صحنه رفت.

به صورت جدی با فیلم کوتاه در میان سال ۱۳۹۲ جلوی دوربین رفت و در سال 95 وقتی 16 ساله بود با فیلم سینمایی آوا وارد دنیای سینما شد.

مه لقا می نوش زاده
مه لقا می نوش زاده

با سریال حکایتهای کمال در پاییز 98 بازی در تلویزیون را تجربه کرد. در این مجموعه در نقش خواهر کمال که شخصیت اصلی این داستان است بازی دارم، نقش دختری در دهه 40 که بسیار خجالتی است و درگیر ماجرای احساسی می‌ شود

مهلقا می نوش زاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. سال ها قبل دوره های گریموری و چهره پردازی را گذراند اما ترجیح داد فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری ادامه دهد، او یک تجریه کارگردانی در تئاتر هم دارد.

مه لقا مینوش زاد
مه لقا مینوش زاد

این بازیگر جوان و آینده دار در نقش نیکان در سریال نیکان به هنرنمایی پرداخته است و این روزها او را در قاب تلویزیون می بینیم.

پیج اصلی مه لقا مینوش زاد در اینستاگرام: https://www.instagram.com/mahlaghameynoosh/

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30906

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫15 دیدگاه ها

  1. چقدر میتونید جنسیت پرست باشید؟! رنگ ها لباس ها صحبت ها دوست ها و…… حتی اسم ها! جنسیت پرست نباشید! نیکان هم اسم پسر هست هم دختر! جنسیت نداره! متوجه اید؟؟؟؟؟؟ در طول زمان و تاریخ تغییر کرده.. می‌فهمید؟ به جای اسم برنامه نظرتون چیه به خود سریال و نتیجه نگاه کنیم؟

    4
    2
    1. مرجع تعیین جنسیت نام ثبت احوال میباشد و نيکان نامی پسرانه است، عواملی که فهم تفکیک جنسیت اسم رو نداند، سریالشون ارزش دیدن نداره.

  2. به بیوگرافی این بازیگر دوزاری بیسوادی هم اضافه کنید که فرق اسم پسر و دختر رو نمیدونه.

    7
    1
  3. وقتی فهمیدم به اشتباه اسم نیکان رو روی دختر گذاشتن نه خودمون دیدیم نه گذاشتم پسرم بفهمه
    . آیا این قدر بی اطلاع هستن که نیکا دختره و نیکان پسر؟؟؟

    12
    1
    1. اخه خواهرمن اسمهای الان جوری شده از پدر مادذچر باید بپرسی دختره یا پسر ازکجا معلوم تو اسم بچتو‌درست گذاشته باشی؟

      5
      1
  4. سلام وقتی تبلیغ سریال می دیدم پسرم کلی ذوق داشت یه سریال با اسم اون می خواد پخش بشه ولی وقتی فهمیدم به اشتباه اسم نیکان رو روی دختر گذاشتن نه خودمون دیدیم نه گذاشتم پسرم بفهمه
    . آیا این قدر بی اطلاع هستن که نیکا دختره و نیکان پسر؟؟؟

    11
    3
  5. آخه چقدر بی تدبیری اون آقایی که دامادش از شهید پرورهای آمریکاست حداقل میتونه بگه چرا اسم پسر را بدون هیچ ملاحظاتی رو دختر گذاشته اونم روی اسم یه سریال که از رسانه ملی پخش میشه آخه باید انقدر مملکت خر تو خر باشه واقعا باید تاسف خورد که هیچ چیز سر جای خودش نیست همه چی سلیقه ای شده فردا یه سریال می سازن یدالله اسم دختره یدالله ست واقعا مسخره بازی شده صدا وسیما شده سیرک والا

    12
    2
  6. ریاست محترم صداو سیما جمهوری اسلامی ایران

    با سلام و احترام

    به استحضار می‌رساند پیرو پخش سریال شبکه ۳ سیما با نام نیکان که در واقع اسمی پسرانه می‌باشد و استفاده نابجا و نابخردانه عوامل این سریال برای شخصیت زن سریال فوق معرفی گردیده است؛ با توجه به اینکه این نام در ثبت احوال کشورمان در اسامی درخواستی پسرانه می‌باشد و از ۱۵ سال اخیر نام پسران کشورمان نیکان بوده است و این شک و شبهه در شخصیت اصلی پسران پس از پخش سریال با نام نیکان ممکن است تعارض شخصیتی ایجاد نماید، یا در جمع دوستان یا اجتماع پس از پخش سریال فوق مورد تمسخر واقع شوند، لذا از جنابعالی خواهشمندیم در پخش سریال تا اصلاح نام شخصیت اصلی نیکان و تغییر نام آن به اسامی دخترانه بازنگری بفرمایید.
    پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزاریم.
    جمعی از خانواده‌هایی که فرزند پسر با نام نیکان دارند.

    https://www.karzar.net/76995

    12
    5
  7. با سلام
    من عاجزانه از صدا و سیما تقاضا دارم که پخش این سریال متوقف شود و نام این سریال تغییر کند

    10
    3
  8. از الان تا آخر عمرم بر پدر و مادر تک تک عوامل سريال (تهیه کننده، کارگردان، نويسنده، بازیگران و…) لعنت میفرستم که اسم پسر من رو روی دختر گذاشتید.

    14
    6
دکمه بازگشت به بالا