ورزشی

ترکیب اینتر میلان در برابر منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اینتر میلان در برابر منچسترسیتی امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی اینتر میلان در برابر منچسترسیتی

اونانا، دارمیان، آچربی، باستونی، دومفریس، بارلا، بروزوویچ، چالهان اوغلو، دیمارکو، ژکو، لائوتارو

بیشتر بخوانید:

ترکیب منچسترسیتی مقابل اینترمیلان امشب در فینال

ترکیب احتمالی اینتر میلان در برابر منچسترسیتی 
ترکیب احتمالی اینتر میلان در برابر منچسترسیتی

اینتر سری آ را با دو پیروزی متوالی آغاز کرد اما سپس در 6 بازی بعدی متحمل 4 شکست شد و همانجا بود که امیدهای نراتزوری برای فتح اسکودتو به حداقل رسید. اینتر در ادامه فصل با عملکردی سینوسی در لیگ ایتالیا حتی به رده ششم جدول نیز سقوط کرد که این باعث شد شایعات اخراج سیمونه اینزاگی بیشتر به گوش برسد. با این حال افعی ها با کسب 7 پیروزی در 8 بازی آخر لیگ ایتالیا، فصل را پس از ناپولی و لاتزیو در رده سوم جدول به پایان بردند تا سال آینده نیز در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

اینتر بر خلاف سری آ در سایر رقابت ها عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها در سوپرکاپ ایتالیا میلان را با نتیجه 3-0 شکست دادند و با جام از عربستان به ایتالیا بازگشتند. در کوپا ایتالیا نیز نراتزوری با حذف کردن تیم های پارما، آتالانتا و یوونتوس به فینال رسید و با برتری 2-1 مقابل فیورنتینا قهرمان این رقابت ها شد.

در لیگ قهرمانان نیز تیم های بایرن مونیخ، بارسلونا و ویکتوریا پلژن هم گروه اینتر بودند. درحالی که اکثر فوتبال دوستان انتظار سوم شدن افعی ها در گروه مرگ را داشتند، آنها با دوم شدن در گروهشان به یک هشتم نهایی صعود کردند. شاگردان اینزاگی در این مرحله از سد پورتو گذشتند و سپس با حذف بنفیکا و میلان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی، فینالیست شدند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=31620

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا