اخبار هنرمندانویدئو

کلیپ من از اون آسمون آبی می خوام با صدای بانوی اهل آمل غوغا به پا کرد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کلیپ من از اون آسمون آبی می خوام با صدای بانوی اهل آمل غوغا به پا کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کلیپ خوانندگی یک زن اهل آمل من از اون آسمون آبی می خوام

در یکی از کلیپ های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یک بانویی از شهر آمل با صدای زیباش ترانه من از اون آسمون آبی می خوام را می خواند.

این فیلم کوتاه در اینستاگرام بین کاربران غوغا به پا کرده است و موج شعف و تعجب را به همراه داشته است.

علی صلواتی یکی از کاربران فضای مجازی گفته است: ایشون یه بانوی بزرگوار هستن از شهر آمل ، که دوست بزرگوار پیانو زن ما که فکر کنم آقای علی اخوان هستن ، ایشون رو کشف کردن و با هزینه ی شخصی آوردن استودیوشون . این ویدئو هم مال چند ماه پیشه . ندونسته قضاوت نکنیم 😉 ، تی وی پلاس هم به خاطر زیبایی کار ، دلی پست کرده .

و علی اخوان هم در جواب این کاربر گفته است که:  ممنونم از حمایت شما ❤️
همانطور که فرمودین بنده حتی اطلاع نداشتم و دوستان این پست رو برای من فرستادن قطعا اگر بحث تبلیغ بود اسمی از من یا خواننده آورده می شد

حکم شرعی صدای خواننده زن

-اگر صداى زن (چه به صورت تک خوانی و یا همخوانی با زنان و یا با مردان ) به صورت غنا نباشد و گوش دادن به صداى او هم به قصد لذت و ریبه نباشد و مفسده‏اى هم بر آن مترتّب نشود، اشکال ندارد، اگر مفسده داشته باشد و یا تحریک شهوت بکند، جایز نیست.

-س: آیا جایز است مردى غناى زن اجنبیه را به قصد لذت بردن از حلال خود گوش کند؟ آیا غناى زن براى شوهر و بر عکس جایز است؟ و آیا این گفته صحیح است که شارع مقدس غنا را به علت ملازمت آن با مجالس لهو و لعب و عدم انفکاک از آن دو حرام کرده و تحریم غنا ناشى از تحریم آن مجالس است؟

ج: گوش‌ دادن به غنا که عبارت است از ترجیع صدا به نحوى که طرب‏انگیز و مناسب با مجالس لهو و گناه باشد، مطلقاً حرام است، حتّى غناى زن براى شوهرش و بالعکس و قصد لذت بردن از همسر، استماع غنا را مباح نمى‏کند و حرمت غنا و مانند آن، با تعبّد به شرع ثابت شده و از احکام ثابت فقه شیعه محسوب مى‏شود و دائر مدار ملاکات فرضى و آثار روانى و اجتماعى نمى‏باشد، بلکه تا زمانى که این عنوان حرام بر آن صدق کند، حکم آن حرمت و وجوب اجتناب به‌ طور مطلق است.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32129

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا