اجتماعی و فرهنگیویدئو

خوانندگی محمد بحرانی در کنسرت لیان دیشب با دعوت محسن شریفیان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خوانندگی محمد بحرانی در کنسرت لیان دیشب با دعوت محسن شریفیان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

اجرای خوانندگی محمد بحرانی در کنسرت لیان سر و صدا به پا کرد

محمد بحرانی صداپیشه «جناب خان» شب گذشته اواسط کنسرت «لیان» به دعوت «محسن شریفیان» روی صحنه تالار وحدت آمد و با یک اجرای زیبا و احساسی، سالن را به وجد آورد.

محمد بحرانی که چندین سال است با صدای جناب خان در برنامه خندوانه رامبد جوان معروف شده است حالا با حذف این برنامه از شبکه نسیم دلتنگ آن روزهاست.

البته محمد بحرانی به همراه محسن شریفیان از داوران مسابقه صداتو می باشد. برنامه گیم شوی صداتو که مسابقه حدس خواننده است با اجرای محسن کیایی از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.

محمد بحرانی در این مسابقه به همراه محسن شریفیان و شبنم مقدمی و امیرمهدی ژوله به شرکت کننده مسابقه صداتو کمک می کنند تا صدای خواننده اصلی را تشخیص بدهد.

محمد بحرانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۰ در بهشهر زاده شد. اما براساس شناسنامه، او ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ در شهر شیراز به دنیا آمده‌است. پدر و مادر او اهل کازرون هستند. پدر سال‌ها به تدریس زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان اشتغال داشته و اکنون بازنشسته است و مادر نیز خانه‌دار است. بحرانی دو برادر و یک خواهر دارد و خود فرزند آخر خانواده است.[۲]

او تحصیلات خود را تا دیپلم در شیراز گذراند. رشتهٔ تحصیلی او در دبیرستان ریاضی بود. اما در کنکور هنر شرکت کرد[۱] و در سال ۱۳۸۴ در رشته کارشناسی بازیگری از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و پس از آن تحصیلات خود را در رشتهٔ کارگردانی در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد و در سال ۱۳۸۷ مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه دریافت کرد.[۳] او در سال ۱۳۸۵ با مهناز خطیبی، همکلاسی و هم رشتهٔ خود در دانشگاه تهران، ازدواج کرد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32138

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا