اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز شنبه 24 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۲۴ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز شنبه 24 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا شنبه ۲۴ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

مدارس برخی از مناطق کرمان در روز شنبه 24 دی تعطیل شد

مسئول اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان از تعطیلی مدارس سیرچ در استان کرمان خبر داد.

مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف در برخی از مناطق محدودیت‌هایی در برگزاری مدارس اعمال می‌شود.

وی از تعطیلی مدارس سیرچ خبر داد و گفت: مدارس شهداد نیز با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شوند.

وی گفت: پیش دبستانی‌ها در شهرستان‌های فاریاب و رفسنجان تعطیل است. همچنین مدارس فاریاب با دو ساعت تأخیر برگزار می‌شود.

باهری بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم (ویژه بزرگسالان) در همه مناطق استان به قوت خود باقی است.

پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی همدان روز شنبه 24 دی تعطیل شد

روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان شامگاه جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی در شهرستان های مختلف استان امروز شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر به دلیل برودت ، سرمای شدید و یخ بندان و همچنین مدیریت مصرف گاز تعطیل است .

مدارس ابتدایی استان زنجان امروز شنبه ۲۴ دی غیرحضوری شد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان امروز آموزش در مدارس ابتدایی به صورت مجازی است و ساعت کاری ادارات با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

صفی الله کرامتی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های استان به جزء بانک های منتخب و دستگاه های خدماتی و درمانی و امدادی از ساعت ۹.۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

این مسوول گفت: فعالیت مدارس ابتدایی نیز در بستر شبکه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: سایر مدارس و دانشگاه های دارای امتحانات نیز آزمون های خود را سر وقت برگزار می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: این تصمیم در پی سرمای شدید هوا و با هدف صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی اتخاذ شده است.

مدارس برخی شهرستان‌های لرستان امروز شنبه 24 دی تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: پیش دبستانی ها و مدارس نوبت صبح شهرستان های الیگودرز، ازنا،سلسله، دلفان و بخش زز و ماهرو به علت سرما و یخ بندان امروز تعطیل است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی مدیریت بحران استانداری لرستان، مهدی پازوکی اظهار کرد: پیش دبستانی ها و مدارس نوبت صبح شهرستان های الیگودرز، ازنا،سلسله و دلفان و بخش زز و ماهرو به علت سرما و یخ بندان امروز تعطیل است.

وی افزود: فعالیت مدارس این شهرها در بستر فضای مجازی و از طریق شبکه شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس استان مازندران امروز شنبه 24 دی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: امروز شنبه(۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان تعطیل است.

امتحانات هماهنگ کشوری و آزمون‌های نهایی برگزار خواهد شد

محبی بیان کرد: به منظور پرهیز از اخلال در نظم مراکز آموزشی و دانشگاهی و همچنین جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی های احتمالی ساعت برگزاری آزمون های نهایی در پایه دوازدهم و سایر امتحانات هماهنگ کشوری در ساعت‌های مقرر قبلی برگزار خواهد شد اما مدارس برای سایر مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل خواهد بود.

مدارس و دانشگاه های استان تهران امروز شنبه 24 دی غیرحضوری شد

🚨 ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد

🔹 شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات، سازمان ها و بانک های این استان امروز شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس استان قزوین دو روز غیرحضوری شدند /شروع کار اداره‌ها با تاخیر

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری خواهند بود.

امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

شروع ساعت کار اداره‌ها روز شنبه ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود./ایسنا

کلاس‌های مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری روز شنبه غیرحضوری است

 رییس روایط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی استان و مهدهای کودک و پیش دبستانی به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ارشاد شاهقلی جمعه شب با اعلام این خبر افزود: فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز در روز شنبه با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ آغاز می‌شود و در نوبت بعدازظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هواشناسی در روز جمعه ۲۳دی‌ماه دمای هوای شهرستان کوهرنگ تا منفی ۲۶ و شهرکرد منفی ۱۹.۶ ثبت شد.

براساس پیش‌بینی هواشناسی سامانه بارشی جدید از اواخر وقت جمعه تا اواسط روز یکشنبه هفته آینده در استان فعال می‌شودکه این سامانه بیشتر در شهرستانهای کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان، بن و کیار است و بارش‌های ناشی از فعال شدن این سامانه جدید به‌صورت برف و در مناطق جنوبی برف و باران همراه با مه و کاهش دید خواهد بود.

در سال تحصیلی جدید ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

مدارس آذربایجان غربی امروز شنبه 24 دی غیرحضوری شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به دلیل برودت هوا و لزوم صرفه جویی مدیریت مصرف انرژی امروز شنبه تمام مدارس آذربایجان غربی غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان، مبنی بر برودت هوا و افت شدید دما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، تمامی مدارس، آموزشگاه‌های علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان امروز شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی و هماهنگ استانی لغو و زمان برگزاری متعاقباً از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان و اولیای گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید، جهت کمک به کاهش مصرف سوخت مقتضی است موارد ذیل از سوی مدیران مدارس رعایت شود:

۱- کلیه تجهیزات گرمایشی برقی و انواع بخاری خاموش و تجهیزات گرمایش مرکزی مانند پکیج و موتورخانه تا حداقل مقدار مصرف کاهش یابد.

۲- سایر اقدامات ضروری متناسب با محل ابنیه مطابق استانداردهای موجود انجام گیرد.

مدارس استان گلستان امروز شنبه 24 دی تعطیل شد

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

امروز تمامی دانشگاه‌ها بصورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعال هستند و فقط امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

مدارس البرز غیرحضوری و کودکستان ها تعطیل شد

با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز امروز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد./ ضمنا تمامی کارمندان ادارت استان البرز نیز امروز به صورت دورکار خواهند بود.

قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

مدارس استان اردبیل برای روز شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، فعالیت آموزشی همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر تمام نواحی و مناطق استان را برای شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش ایرنا؛ در اطلاعیه روز جمعه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل آمده است؛ فعالیت آموزشی همه مدارس نوبت صبح و عصر استان برای روز شنبه ۲۴ دی ماه از طریق سامانه شاد برقرار خواهد بود و کلیه امتحانات داخلی، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری نیز بعدا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه از مدیران مراکز آموزشی استان خواسته شده است به منظور مدیریت مصرف گاز، ترتیبی اتخاذ شود تا سیستم‌های گرمایشی مدارس در حداقل دما قرار گیرد.

این در حالی است که روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی در اطلاعیه ای اعلام کرد که امتحانات این دانشگاه از روز شنبه ۲۴ دی ماه طبق برنامه امتحانی ارائه شده برگزار خواهد شد و دانشگاه محقق اردبیلی در این روز فعال بوده و تعطیل نیست.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و از استان‌های سردسیر کشور است.

دورکاری ادارات و مجازی شدن مراکز آموزشی استان اصفهان در روز شنبه

🔹براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

 تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان‌شرقی ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری است

▫️با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان‌شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر به صورت «غیرحضوری» خواهد بود‌.

▫️امتحانات نهایی طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و امتحانات داخلی مدارس لغو و برابر برنامه آتی برگزار خواهد شد.

نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در این هفته

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی مبنی بر تأخیر در آغاز به کار مدارس، از روز شنبه بیست و چهارم دی‌ماه تا پایان دیماه تمامی آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش استان مرکزی در همه دوره های تحصیلی، با تأخیر و از ساعت #۹صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

⬅ لازم به ذکر است با توجه به پایان یافتن بازه زمانی دو هفته‌ای تعطیلی کلاس‌های درس در دوره متوسطه به دلیل برگزاری امتحانات، از روز شنبه امتحانات باقی‌مانده نوبت اول در خلال تشکیل کلاس‌های درس و طبق برنامه اعلامی از سوی مدارس برگزار خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان سمنان روزهای شنبه 24 دی و یکشنبه 25 دی

فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی ماه) بصورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد تمامی ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی استان سمنان روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

مدارس قم ۲۴ و ۲۵ دی ماه مجازی شد

🔹استانداری قم: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: با استناد به بند ۶ تصویب نامه شماره ۱۷۰۵۵۸/ ت ۵۹۹۰۷ ه مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۵ هیئت محترم وزیران و مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز ازاین گاز و برق؛ تمامی مراکز آموزشی (ستادی و آموزشی) شامل دانشگاه‌ها، مراکز حوزوی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در بخشهای دولتی و خصوصی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت غیرحضوری بوده و امتحانات آنها نیز لغو می‌گردد.

در ضمن امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود. همچنین تمامی ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه جاری می‌باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان خواهشمندیم در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی شنبه 24 دی و یکشنبه 25 دی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان سیستان و بلوچستان امروز شنبه 24 دی 1401

تداوم سرمای هوا و وزش باد شدید سبب تعطیلی امروز شنبه مدارس و ادارات شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمامروز شد.

تعطیلی همه مدارس خراسان رضوی در امروز شنبه ۲۴ دیماه

👤جوادخدائی،معاون استاندار خراسان رضوی:
🔹مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع شنبه ۲۴ دیماه تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها ، مراکز آموزش عالی و نهاد های عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، نیز امروز شنبه دورکار خواهند شد.
🔹این تصمیم با توجه به تداوم موج سرما و برای مدیریت مصرف انرژی در سطح استان صورت گرفته است./صدا و سیما

مدارس استان خراسان شمالی امروز شنبه ۲۴ دی تعطیل شد

محمد تقی ولیان اظهار داشت: با دستور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه دور کاری می‌شود.

وی افزود مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

ولیان گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه‌ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیرحضوری و ساعات کاری ادارات کم شد

🔹️قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.
🔹️در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه   ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

وضعیت ساعت شروع مدارس کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعت فعالیت مدارس استان به علت برودت هوا خبر داد.

سید ولی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ساعات فعالیت مدارس استان به علت برودت و سردی هوای استان تغییر کرد.

وی ابراز داشت: بر همین اساس ساعت شروع کلاس‌ها ۸ و ۳٠ دقیقه صبح شنبه خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: این تغییر ساعت تا پایان هفته پیش رو اعمال می‌شود.

جزئیات تعطیلی امروز شنبه 24 دی 1401

آیا مدارس روز شنبه 24 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی ۲۴ در ۱۴۰۱
آیا مدارس امروز شنبه 24 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی ۲۴ در ۱۴۰۱

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 24 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۲۴ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 24 دی تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۲۴ دی تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. مطلب بالا را بخوانید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=14547

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫866 دیدگاه ها

  1. بچه ها منظور از امتحانات نهایی یعنی امتحانات نهمی ها و دوازدهمی ها برگذار میشه.(:

    1. اره اما من نه نهمی ام نه دوازدهمی امتحان نهایی هم ندارمممم ولی باید فردا برمممممم چون معلمون گفته هر چی شد باید بریم

      4
      1
  2. منی که معلممون گفته هر جور شده باید بریم مدرسه با اینکه امتحان نهایی نداریم 😭

    1. فاز معلمتو نمیتونم درک کنم همه جارو بخاطر سرما تعطیل کردن بعد این میگه برین امتحان بدین؟

    1. همه امتحانا کنسله به جز نهم و دوازدهم

  3. منی ک بخاطر تعطیلیه فردا ذوق داشتم تا وقتی که فهمیدم امتحانات نهایی نهمیا سرجاشه و دارم فشارررررررر میخورم

    4
    1
  4. استانداری تهران:
    🔹با توجه به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان، ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل می‌باشند.
    🔹همچنین ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیرحضوری فعالیت می‌نمایند تعطیل می‌باشند.
    🔹ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند.
    🔹همچنین کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل می باشد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

    1. *تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران در روز شنبه*

      🔹ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا شنبه ۲۴ دی‌ماه به سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل است.

      🔹طبق بخشنامه معاونت توسعه و مدیریت استانداری تهران بنا به درخواست شرکت گاز استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، فردا شنبه ۲۴ دی ماه ادارات استان تهران به استثنا ادارات خدمات‌رسان و دارای شیفت کاری، تعطیل می‌باشد.  

      🔹کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل می باشد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

      🔹همچنین ساعت کار تمامی شعب بانکها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند.

      🔹بر اساس این ابلاغیه ستاد بانک ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیر حضوری فعالیت می نمایند تعطیل می باشند.

  5. فوررررررری
    همینک شبکه تماشا فیلم زیبایی نشون می ده یه ذره
    حال و هوا تغییر پیدا کند

  6. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

    عحررر‌جاست‌تهکوکرا‌و‌آرمیاا‌بیاید‌بخلم‌بچلنمتونننننن-
    سصشنصشنمصسشص

  7. داستان :بسیاری از دانش آموزان در حالی که قصد داشتند خود را در چاه فاضلاب بندازند ، ناگهان با شنیدن این خبر سکته‌ ناقص زدند و منی که عین چی
    درسم رو خونده بودن و به همه می گفتم فردا تعطیل نیست …..

  8. مدارس آذربایجان غربی فردا شنبه غیرحضوری شد

    آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به دلیل برودت هوا و لزوم صرفه جویی مدیریت مصرف انرژی فردا شنبه تمام مدارس آذربایجان غربی غیرحضوری است.

    1. خب انگار کل کشور داره فردا انلاین می شه بیا وسط به کل کشور تبریک می گم

    1. کرجی ها شهر همسایه تهران بودند بعد با هم می خواستیم تعطیل شه حالا چی شد که دیوانه شدند برای ما شاخ شدند

    2. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

      ما‌اگه‌عقده‌داشتیم‌تواون‌چن‌هفته‌که‌تعطیل‌شد‌‌از‌بین‌رف،
      جمله‌تو‌تصحیح‌کن‌بیب>>>>>

  9. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

    لعنتی‌چرا‌مدرسه‌مون‌هیچی‌نمیگه؟

    1. منم نشستم زل زدم به گروهمون یه چی بگن. اخبار گفت یا نه؟ اخبار گفته که حله ولی فقط باغستان نیوز گفته هیچ سایت دیگه ای نگفته تهران تعطیله. حالا به امید خدا ما باز هم منتظریممم🗿💔

  10. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

    اوکی‌مایل‌به‌لفت‌از‌زندگی؟

      1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

        اوکی‌من‌آمادم-

      1. اخبار گفته؟ اگه نگفته خوشحال نباشین چون به جز باغستان نیوز هیچ سایتی خبری نذاشته از تعطیلی تهران. من دسترسی به شبکه خبر ندارم الان یکی بهم بگه اخبار گفت یا نه؟؟؟

        1. گفتهههههههه برو خوشحال باش همه دارن خوشحالی می کنن از سایت رفتن بیرون تو چرا خوشحال نیستی برووووو

    1. اره دیگه کلا همه امتحانا کنسل به جز نهم و دوازدهم

  11. دوستان و بزرگواران عزیز این اتفاق فرخونده رو به تمام دانش آموزان دانشجویان وکارمندان عزیز تبریک عرض مینمایم

    1. چققدر مظلومیمممم:)
      بخاسر چیا انقدر خوشحال میشیممم واهاییی این یچیز خیلیییی کمیه ولی از نظر رفاهییی خیلی بدبختیم نریم تو فازش کلی گفتممم🗿📿

    1. کنسل شدن به جز نهم و دوازدهم

      1. نیازی نیست اخبار بگه . سایت باغستان نیوز یکی از سایت های معتبر در زمینه اطلاع رسانی درباره تعطیلی مدارس هست . در کانال های تلگرام و ایتا هم خبر رو اطلاع رسانی کردند

    1. یه تشکر ویژه از باغستان اگه نبودی سید من این همه ذوق نمیکردم گودرتتت

    2. بخدا فردا مدارس تهران تعطیل شد 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    3. بچه ها به جز باغستان نیوز هیچ جا نگفته تهران تعطیله.. من تازه چندجا خوندم نوشته بود گفتن لازم به تعطیلی نیست این هفته. به خدا ایستگاه بودیممممم گمونم فردا باید بریم مدرسه ما تهرانیا…

    1. سید اخه گفت مدرسه تصمیم میگیره یعنی امتحانات لغوه؟ییییاحححح خدایا بموسا منن نماز شروع میکنممم

  12. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

    هم‌چنان‌تهرانو‌تو‌بغلم‌میچلونممم-

    1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

      اوپس‌الان‌میگن‌فیکه‌بابا‌بس‌کنین‌بچه‌که‌نیسین‌هسین؟

    2. بسه دیگه وقتی میدونید همه اخلاق منو میشناسن خیلی بیخود می‌کنی میای خودتو جای من میزنی . یکبار دیگه بیای از این شکر ها بخوری من می‌دونم و تو

    1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

      هممممم‌اشک‌ذوقهههه>><<

        1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

          می‌توووووㅠㅠ

      1. نه امتحانات نهایی یعنی نهمیا و دوازدهمیا ک بنده پاره قراره شم فردا

  13. من عرض کردم که تا ساعت هفت اطلاعیه می دن برای تعطیلی مدارس تهران . گفتم که خبر موثق داشتم . حالا به من ایمان بیاورید یالا

    10
      1. اره برو گوه بخر به ثنا بده بدخت پول نداره گوه بخره بخوره انقدر هم گوه خورده داره بالا میاره بمیرم برات تا از گوه نخوردن نمرده بیاین بخش گوه بدید بخوره‌

        1. خخ خیلی دلم برات میسوزه مامان بابات پول ندارن تیمارستان بستریت کنن برای همین مریضیت گل کرده یه شخصه حاضرم پول تیمارستان توئه بدبخت بدم فقط جلو چشای من زجه نزنی😂

        2. خخ خیلی دلم برات میسوزه مامان بابات پول ندارن تیمارستان بستریت کنن برای همین مریضیت گل کرده یه شخصه حاضرم پول تیمارستان توئه بدبخت بدم فقط جلو چشای من زجه نزنی

          1
          2
    1. ♦️ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد

      🔹 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد.
      🔹امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان و نیز برنامه‌های عادی مدارس و دانشگاه‌ها به قوت خود باقی است و تصمیم گیری در این خصوص با خود دانشگاه‌ها و مدارس است.
      🔹کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.
      🔹پبانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد و تعطیل نیستند.

      🌸🌷🌸🌷🌸🌷
      ◀️ لینک کانال ایتا: 👈
      https://eitaa.com/baghestannews
      ◀️ کانال تلگرام باغستان نیوز : 👈
      https://t.me/baghestannews1

        1. داش گفته نهایییا
          اگه نهمی یا 12همی که تسلیت
          اگ نه که برو صفا

  14. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    تهران تعطیل شد یسسسسسس:)))

    1. میگم من به جز سایت باغستان نیوز تو هیچ سایتی خبر تعطیلی مدارسو ندیدم.. یعنی جدی غیرحضوری شد

      ممنون از باغستان نیوز با اخبار به موقع و به روزش

    1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

      عفف‌بیخیال‌تو‌فرض‌کن‌شخصیتت‌نمیخوره‌با‌ی‌بچه‌سال‌بحث‌کنی،،
      اونم‌ع‌سرذوق‌ی‌زقی‌زد‌دیه‌هه>>>

      1. خدا شکر رر این نشون می ده که هیچوقت امید خودمون را از دست ندهیم فقط تو اخبار نگفته

        1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

          اوه‌بله)

  15. 🚨 ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد

    🔹 شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد.

    9
    1
      1. 🚨 ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد

        🔹 شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد.

    1. نستقتستشتد تستستستسددستی وتبیبییببخستقتقدستس وایییییییییی یسسسسسسسس تقدسستستسسس

    2. بچه هاااااا من دارم نمیتونم شوک بهم وارد شدهههه🗿

      1. بتون بتون نمیتونیمیه داوش دیگه هم از دست بدیم
        برو شاد باش داوشم

  16. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

    خب‌در‌هر‌صورت‌خوشحالم‌برا‌اونایی‌که‌تعطیل‌شدن‌و‌خو‌ذوق‌کردن>>
    اما‌من‌همچنان‌ی‌امید‌ناامیدی‌درممم‌همممم،،،

    1. 🔹امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان و نیز برنامه‌های عادی مدارس و دانشگاه‌ها به قوت خود باقی است و تصمیم گیری در این خصوص با خود دانشگاه‌ها و مدارس است.
      🔹کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.
      🔹پبانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد و تعطیل نیستند.

  17. مدارس استان تهران فردا شنبه غیر حضوری شد

    معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات، سازمان ها و بانک های این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

    7
    1
    1. یک‌عدد‌بدبختی‌که‌از‌کراشش‌شکست‌خورده‌و‌جلو‌خودش‌کراشش‌کاپ‌زد،هه- گفت:

      عحرررر‌شددد‌همممممم~

  18. بابا اه هفته قبلم دهنمونو سرویس کردن خب میمیرید زودتر بگید همه شهرا زود اعلام میکنن این تهران تا همرو سرویس نکنه و نزاره حتی درس بخونن حرف نمیزنن
    هی بزودی بزودی
    اخرش چی میشه بگید حداقل گوشیو بندازیم کنار راحت تر درس بخونیم

دکمه بازگشت به بالا