اقتصادیاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 28 خرداد 1402 چگونه خواهد شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس فردا یکشنبه 28 خرداد 1402 چگونه خواهد شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 28 خرداد 1402

کارشناسان معتقدند بورس تهران در هفته پیش رو روند متعادل‌تری را در پیش می‌گیرد. در حال حاضر آرامشی نسبی در بازارهای موازی به ویژه معاملات میدان فردوسی حاکم شده است و در صورتی که شاهد شارژ ارزش معاملات باشیم می‌توان انتظار رشد بازار تا پایان هفته را نیز داشت.

فردین آقابزرگی تحلیلگر بازار سرمایه بر این باور است که پس از وقوع تعادل نسبی در تلاطم بازار ارز و فروکش کردن هیجان ثبت نام خودرو، بازار در هفته پایانی خردادماه با تعادل روبرو خواهد بود.

بنابراین برای امروز یکشنبه پیش بینی می شود بورس متعادل باشد و روند خرید و فروش سهم ها به صورت تعادل باشد.

تحلیل بازار و معرفی چند سهم توسط جناب روزبه

بورس تهران و توافق دیپلماتیک؛ خوب یا بد؟

پس از گذشت چند هفته از سفر سلطان عمان به تهران شاهد نرم‌تر شدن مواضع طرفین هستیم. در حالی که وزن اخبار فضای روابط خارجی کشور، در کفه توافق موقت سنگینی می‌کند، نظرات مختلفی حول تاثیر مثبت یا منفی این اتفاق برای حال و روز بورس وجود دارد. برخی معتقدند آزادسازی منابع ارزی کشور موجب افت بیشتر دلار خواهد شد. . به زعم آن‌ها این اتفاق برای دلار به عنوان محرک اصلی بازار سهام، خبری منفی تلقی می‌شود و موجب کاهش بیشتر دلار خواهد شد.

این دیدگاه اما فقط یک روی ماجراست. با رقم خوردن توافق میان سران کشورها، کاهش محدودیت‌ها، تاثیر بسزایی بر افزایش فروش و به تبع آن سودآوری شرکت‌‌ها خواهد داشت. در گزارش‌های پیشین، تاثیر کاهش تحریم‌ها بر گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را بررسی کردیم. این موضوع را می‌توان به اکثر صنایع بازار سرمایه بسط داد و در نتیجه ثبت توافق دیپلماتیک می‌تواند خبری مثبت برای بازار سهام باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32218

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا