ورزشی

شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه 27 خرداد 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه 27 خرداد 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شایعه انتقال احسان پهلوان به استقلال تهران

احتمالا بعد از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال تهران؛ اولین خرید این باشگاه رسما رونمایی شود. و احسان پهلوان به عنوان یاغی جدید فوتبال ایران به همگان معرفی شود.

این بازیکن که سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را دارد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود حالا می خواهد پیراهن آبی تیم پایتخت را بر تن کند.

نکونام در پست هافبک بازی‌ساز اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی احسان پهلوان دارد و در صورت نهایی‌شدن حضورش در استقلال، احتمالاً پهلوان همراه این سرمربی به جمع آبی‌پوشان خواهد پیوست تا یاغی جدید فوتبال ایران باشد!

  سپاهان و یاسین سلمانی؛ آنفالو و تمام

🔸صفحه رسمی باشگاه سپاهان با انتشار تصاویر آریا یوسفی و محمد قربانی در اردوی تیم ملی امید، اطلاع داد که این دو بازیکن اکنون به همراه تیم ملی امید در عراق هستند. پس یاسین سلمانی چه شد؟ بازیکنی که در سپاهان بازی می کند و کاپیتان تیم ملی امید است! با بررسی های بیشتر اما مشخص شد که یاسین سلمانی و صفحه رسمی سپاهان یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده اند تا مهر تاییدی روی تمام شایعات زده باشند.

🔸با این وضعیت به نظر می رسد پایان همکاری سپاهان و یاسین سلمانی فرارسیده است و باید منتظر بود تا یاسین سلمانی احتمالا به پرسپولیس تهران بپیوندد.

 بیرانوند فقط یک هدف دارد!

علیرضا بیرانوند به‌دنبال این است تا به هر بهانه‌ای قرارداد سه‌ساله خود را که دو فصل از آن باقی‌مانده است را فسخ کرده و قرارداد جدیدی را با رقم متفاوت امضا کند.

 باشگاه پرسپولیس به‌هیچ‌عنوان زیر بار فسخ قرارداد قبلی بیرانوند نخواهد رفت؛ چراکه در آن صورت مجبور است با رقم بسیار سنگین‌تری با این بازیکن قرارداد ببندد.

باید منتظر ماند تا بیرانوند از مسابقات کافا به ایران بیاید و تکلیفش را با پرسپولیس مشخص کند.

 خریدهای احتمالی استقلال

 ▫️هر چند هنوز استقلال نقل و انتقالات را آغاز نکرده است اما زمزمه هایی از این تیم به گوش میرسد که:

رضا اسدی
احسان پهلوان
عارف آغاسی
امید ابراهیمی
محمد نادری
ممی زاده
رضا شکاری
محمدرضا اخباری

امیدواریم از مطلب شایعات نقل و انتقالات 27 خرداد استفاده برده باشید.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32223

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا