ورزشی

فیلم وزنه برداری علی داوودی در مسابقات جایزه بزرگ کوبا 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم وزنه برداری علی داوودی در مسابقات جایزه بزرگ کوبا 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم های وزنه برداری علی داوودی در حرکات یک ضرب

علی داوودی در حرکت یک ضرب ابتدا موفق شد وزنه 195 کیلوگرمی را مهار کند، سپس در مهار وزنه 203 کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش سوم رکورد 203 کیلوگرم را ثبت کرد و به مدال طلای این حرکت دست یافت.

حرکت اول یک ضرب با وزنه 195 کیلوگرم

حرکت دوم یکضرب مهار ناموفق وزنه 203 کیلوگرم

حرکت سوم در یک ضرب با وزنه 203 کیلوگرم

فیلم حرکات دوضرب وزنه برداری علی داووی

علی داودی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 238 کیلوگرمی را بالای سر برد ، اما در تلاش دوم و سوم نتوانست وزنه‌های 251 و 252 کیلوگرمی را مهار کند و با همان رکورد 238 کیلوگرم یک طلای دیگر کسب کرد.

فیلم حرکت اول دوضرب وزنه 238 کیلوگرم

فیلم مهار ناموفق در وزنه 251 کیلوگرم

فیلم مهار ناموفق در وزنه 252 کیلوگرم

نتیجه وزنه برداری علی داودی در مسابقات انتخابی المپیک

 رقابت‌های وزنه‌برداری جایزه بزرگ به عنوان یکی از مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی شهر هاوانا در کشور کوبا برگزار شد و علی داوودی به 3 مدال طلا دست یافت و قهرمان شد.

داوودی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 195 کیلوگرمی را مهار کرد، سپس در مهار وزنه 203 کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش سوم رکورد 203 کیلوگرم را ثبت کرد و به مدال طلای این حرکت دست یافت.

ملی‌پوش وزنه برداری کشورمان در دوضرب وزنه 238 کیلوگرمی را بالای سر برد ، اما در تلاش دوم و سوم نتوانست وزنه‌های 251 و 252 کیلوگرمی را مهار کند و با همان رکورد 238 کیلوگرم یک طلای دیگر کسب کرد.

علی داوودی ملی‌پوش وزنه برداری کشورمان در مجموع نیز با رکورد 441 کیلوگرم صاحب سومین مدال طلای خود شد و به مقام قهرمانی رسید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32390

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. واقعا علی آقا داودی مثل او نيست لاشا تالاخدزه تو المپیک پاریس واقعا حرفی برای گفتن نخواهد داشت وهمچنین آیت شریفی این پسر معرکه است

دکمه بازگشت به بالا