ورزشی

زمان دقیق بازی والیبال نوجوانان ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات جهانی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی والیبال تیم ملی نوجوانان ایران مقابل کره جنوبی امروز چهارشنبه 11 مرداد 1402 در مسابقات قهرمانی جهان 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان برگزاری مسابقه والیبال نوجوانان ایران برابر کره جنوبی

دو تیم والیبال نوجوانان ایران و کره جنوبی امروز چهارشنبه 11 مرداد 1402 از ساعت 20:30 به مصاف هم می روند.

 مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 20 تیم از امروز (چهارشنبه 11 مرداد ماه) آغاز خواهد شد و به مدت 10 روز در سن خوآن آرژانتین ادامه دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با قرار گرفتن در گروه C با نیجریه، کلمبیا، پورتوریکو و کره‌جنوبی هم‌گروه است در نخستین دیدار خود روز چهارشنبه 11 مرداد ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

این در حالی است که برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، گرفتار ویروس سرماخوردگی شده و در تمرین امروز در سالن اصلی مسابقات عادل غلامی حاضر نشد و دیگران هم با ماسک به تمرین پرداختند تا تنها یک روز مانده به شروع مسابقات و پیش از دیدار با کره جنوبی، سرمربی نوجوانان نگران حال 12 بازیکن خود شود چرا که در برخی از پست‌ها چون لیبرو بازیکن جایگزینی وجود ندارد.

هرچند افراد مبتلا تحت درمان قرار گرفته‌اند اما با توجه به حساسیت مسابقات و تلاش دو ساله بازیکنان برای رسیدن به این مسابقات هرگونه بیماری چالشی برای تیم محسوب می‌شود.

به همین دلیل محمد وکیلی توصیه‌هایی به بازیکنان ارائه داد تا مراقب حال خود بوده و با هرگونه علائم گلودرد یا سرماخوردگی به پزشک تیم مراجعه کنند.

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این دوره از مسابقات جهانی و کسب مقام های عالی

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36611

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا