ورزشی

زمان دقیق بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در فینال کافا 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان امروز در فینال کافا 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر ازبکستان

دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در فینال مسابقات کافا 2023 امروز سه شنبه 30 خرداد 1402 از ساعت 18:00 به مصاف هم می روند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی نخست این دوره از مسابقات توانسته بود با نتیجه پر گل 6 بر 1 تیم افغانستان را شکست بدهد و در دیدار دوم نیز با نتیجه 5 بر 1 تیم قرقیزستان را در خانه‌اش شکست داد و به عنوان تیم صدرنشین گروه B به دیدار پایانی راه بیابد.

تیم ازبکستان در گروه A در نخستین دیدارش با تیم عمان به برتری 3 بر 0 رسیده بود و در مسابقه دوم نیز با نتیجه 2 بر 0 تیم ازبکستان را از پیش روی خود برداشته بود. در بازی سوم گروه با نتیجه پر گل 5 بر 1 تیم تاجیکستان را مغلوب خود کرده بود و به عنوان تیم نخست این گروه به دیدار پایانی راه یافته بود.

یوزهای ایرانی به سرمربی گری امیر قلعه نویی امیدوار هستند امروز در بازی نهایی با برتری مقابل ازبکستان اولین جام این دوره از مسابقات را بالای سر خود ببرند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از مسابقات با بازیکنان اصلی خود پای به دیدارهای حریفان گذاشته بود ولی بعضی از تیم های آسیای میانه با تیم دوم خودشان آمده بودند.

برخی از کارشناسان و صاحب نظران فوتبال عقیده داشتند که امیر قلعه نویی نیز باید با بازیکنان تیم دوم به مصاف حریفان می رفت و آن ها را محک می زد.

بیشتر بخوانید:

جدول رده بندی تیم ها در مسابقات کافا + رتبه تیم ملی فوتبال ایران

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32483

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا