استقلالورزشی

دو بازیکن پرسپولیسی در لیست جدید جواد نکونام برای استقلال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دو بازیکن پرسپولیسی در لیست جدید جواد نکونام برای استقلال مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست اسامی بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای استقلال

جواد نکونام که به تازگی سکاندار تیم استقلال تهران شده است و از همین حالا با وعده قهرمانی تیم آبی پوش وارد میدان نقل و انتقالات این فصل فوتبال لیگ برتر کشورمان شده است.

در جدیدترین فهرست اسامی بازیکنان درخواستی از باشگاه نام دو تن از بازیکنانی که عشق به پرسپولیس داشته اند به چشم می خورد.

در این لیست، بازیکنانی حسین پورحمیدی از آلومینیوم اراک، چون عارف آقاسی از فولاد خوزستان، آرمین سهرابیان از گل‌گهر سیرجان، محمد نادری، مسعود ریگی و یاسین سلمانی از سپاهان و امیرحسین حسین‌زاده از شارلوای بلژیک قرار دارند.

 نکونام هنوز لیست خروج نداده است ولی شنیده می‌شود بازیکنانی چون سیدحسین حسینی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده احتمالا در لیست خروج قرار بگیرند

دو بازیکن پرسپولیسی در لیست جدید جواد نکونام برای استقلال
دو بازیکن پرسپولیسی در لیست جدید جواد نکونام برای استقلال

 یاسین سلمانی که جدیدا از مسابقات امید غرب آسیا از عراق به ایران برگشته است؛ ابراز علاقه برای پیوست به تیم پرسپولیس تهران را داشته است. نام او در لیست جدید جواد نکونام به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید:

این آرایشگر پرسپولیسی؛ یاسین سلمانی را به پرسپولیس آورد!

محمد نادری نیز که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد در این لیست نامش دیده می شود. گفتنی است که محمد نادری قبلا به عنوان یاغی به تیم استقلال پیوسته بود و با پیراهن آبی به میدان رفته بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این بازیکنان به تیم آبی پوش پایتخت منتقل می شوند. شنیده ها حاکی از آن است که عارف آقاسی اولین ورودی استقلال باشد و بتواند نحستین بازیکن فصل جدید آبی پوشان بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا