ورزشیپرسپولیس

هافبک دفاعی استقلال چشم یحیی گل محمدی را گرفت | این بازیکن در لیست پرسپولیس است

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره هافبک دفاعی استقلال چشم یحیی گل محمدی را گرفت | مهدی مهدی پور در لیست پرسپولیس است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا مهدی مهدی پور هافبک دفاعی استقلال ، پرسپولیسی می شود؟

از آنجایی که جواد نکونام لیست شش نفره خروجی باشگاه استقلال را در این فصل مشخص کرد، یحیی گل محمدی به دنبال مهدی مهدی پور از این فهرست جدا شده های استقلال می باشد.

بیشتر بخوانید:

گابور مولنار بازیکن مجارستانی مدنظر باشگاه پرسپولیس کیست؟

بنابر اخبار واصله حسین حسینی، عارف غلامی، مهدی مهدی پور، زبیرنیک نفس، امید حامدی فر و سجاد شهباززاده مد نظر جواد نکونام برای فصل آینده نیستند.

هافبک دفاعی استقلال چشم یحیی گل محمدی را گرفت
هافبک دفاعی استقلال چشم یحیی گل محمدی را گرفت

خبردار شدیم این بازیکنان مورد اشاره مورد توجه یحیی گل محمدی نیستند و شاید سرمربی پرسپولیس در شرایط خاصی و چنانچه هافبک دفاعی مناسبی پیدا نکند، مهدی مهدی‌پور شاگرد قدیمی خودش را وارد لیست خرید تیمش کند.

البته یحیی گل محمدی بدش نمی‌آمد ابوالفضل جلالی را پس از فسخ قرارداد در اختیار بگیرد که ظاهرا این مدافع چپ پا پس از نشست و مذاکره با جواد نکونام تصمیم به ماندن در استقلال گرفته است.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33092

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا