ورزشیپرسپولیس

پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت سرباز پرسپولیسی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت سرباز پرسپولیسی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

معنی و مفهوم بازگشت سرباز پرسپولیسی در پست اینستاگرام چه بود؟

بپیج رسمی باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یک پست بسیار مشکوک و سوال برانگیز را میان هواداران به اشتراک گذاشته است.

این سوال در ذهن انبوهی از هواداران میلیونی پرسپولیس ایجاد شده است که منظور باشگاه از بازگشت سرباز پرسپولیسی کدام بازیکن است؟

در حالی که نقل و انتقالات پرسپولیس از صبح امروز با هیجان بسیار زیادی دنبال می‌شود، حالا باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار ویدیویی در اینستاگرام به شایعات دامن زده است.

بیشتر بخوانید:

فوری این مهاجم بلندقامت ملی پوش هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد

ساعتی بعد از حضور شهاب زاهدی در ساختمان باشگاه و در حالی که شایعات پیرامون جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز بالا گرفته، این باشگاه با انتشار ویدیویی که صدای مشکوک و جالبی هم دارد، خبر از خرید یک بازیکن داد.

در بالا این طرح ویژه نوشته شده: «بازگشت یک سرباز پرسپولیس.» این در حالی است که هنوز مشخص نیست کدام بازیکن به عنوان خرید نخست سرخپوشان رونمایی می‌شود.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33149

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا