ورزشیاستقلال

نامه فوری باشگاه استقلال به پیکان برای جذب این بازیکن | کاپیتان استقلالی می شود

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نامه فوری باشگاه استقلال به پیکان برای جذب این بازیکن | سامان فلاح استقلالی می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا سامان فلاح به تیم استقلال تهران می رود؟

سامان فلاح کاپیتان تیم پیکان که در فصل گذشته به یکی از پدیده های لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شده بود، حالا چند تیم لیگ برتری خواهان حضور او در تیمشان هستند.

گفتنی است که این بازیکن جوان با تیم پیکان هنوز دو فصل قرارداد دارد و این باشگاه خودروساز اعلام کرده است که برای جذب او باید مبلغ رضایت نامه را فراهم سازند.

حالا از باشگاه استقلال تهران خبر رسیده که است مسئولین این باشگاه نامه ای رسمی به تیم پیکان برای جذب شاه ماهی داده اند.

با توجه به فسخ قرارداد از سوی رافائل سیلوا و جدایی احتمالی عارف غلامی، استقلال نیاز به تجدید قوا و خرید مدافع میانی جدید دارد.

بیشتر بخوانید:

این مهاجم اسبق استقلال، زردپوش شد | صید بزرگ سپاهان اصفهان در نقل و انتقالات

یکی از مدافعانی که جواد نکونام به شدت سبک بازی‌اش را می‌پسندد، سامان‌فلاح بازیکن تیم ملی امید کشورمان است. هر چند سپاهان اصفهان نیز خواستار خرید سامان فلاح است اما استقلال هم خواستار او شده است.

نکته جالب آن که باشگاه پیکان مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای روی سامان فلاح برای فروش قیمت گذاشته است، رقمی که خرید این بازیکن جوان را سخت می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد درصورت خرید فلاح با این جوان قرارداد بلند مدت امضا کند.

خرید ماگ طرح استقلال تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33440

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا