استقلالورزشی

دومین خرید استقلال هم از ترکیه آمد | مدافعی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دومین خرید استقلال هم از ترکیه آمد | مدافعی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

استقلال به دنبال محمد نادری

محمد نادری که در ایران برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و سپس به تیم رقیبش یعنی استقلال تهران پیوست. حالا مجددا می خواهد پیراهن آبی را به تن کند.

او که در دو فصل گذشته در تیم آلتای اسپور ترکیه 54 بازی را انجام داده بود و ۳ گل طی دوران حضورش در این تیم ترک به ثمر رسانده حالا خبر می رسد به عنوان دومین خرید استقلال در این فصل معرفی بشود.

بیشتر بخوانید:

این مهاجم علاقه مند به پرسپولیس با چرخش ۳۶۰ درجه ای به استقلال پیوست

محمد نادری یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال است؛ مدافع باتجربه سابق پرسپولیس، تراکتور و استقلال که دو سال گذشته را در لیگ ترکیه و تیم آلتای اسپور سپری کرد، قراردادش با این تیم تمام شده و مشغول مذاکره با مدیران استقلال است.

استقلالی‌ها در شرایطی به دنبال استخدام نادری هستند که با ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی در پست دفاع چپ برای فصل جدید هم به توافق رسیدند و برخی بر این باور هستند که حضور نادری منتفی شده است.

جواد نکونام اما از ابتدا هدف خود برای جذب نادری را استفاده از این بازیکن باتجربه در پست دیگری قرار داده بود. نادری که در گذشته نیز سابقه بازی در دفاع وسط را دارد،‌ به واسطه چپ پا بودنش هم در دفاع سه نفره و هم در دفاع چهارنفره کارآیی دارد و به همین خاطر نکونام همچنان بر جذب او اصرار دارد.

گفتنی است محمد نادری پروفایل اینستاگرام خود را به عکسی با لباس استقلال تغییر داده است تا همه چیز مهیای حضور او شود!

 

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا