ورزشیپرسپولیس

بمب نقل انتقالات پرسپولیس امروز یکشنبه 29 مرداد 1402 ترکید

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بمب نقل انتقالات پرسپولیس امروز یکشنبه 29 مرداد 1402 ترکید مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

یاسین سلمانی با عقد قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست

بالاخره بعد از مدت‌ها کش و قوس، یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران با قراردادی ۲ ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

در این حالی بود که دیروز خبر پیوستن او را به تیم قرمز پوش پایتخت اعلام کرده بودیم و تاخیر آن نیز به علت چانه زنی بر سر رقم قرارداد بود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته ۳ لیگ برتر

به گزارش باغستان نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یاسین سلمانی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی دو ساله به پرسپولیس ملحق شد. این بازیکن تیم‌های ملی را در رده‌های سنی مختلف پشت سر گذاشته است. او اسفند ماه سال جاری ۲۲ ساله خواهد شد و به این ترتیب در فهرست زیر ۲۳ سال قرار می‌گیرد.

یاسین سلمانی با عقد قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست
یاسین سلمانی با عقد قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست

هافبک جدید پرسپولیس در مورد اینکه چطور نتوانستی با استقلال توافق کنی، گفت: قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم چند ماه قبل با استقلال مذاکره و صحبت هایی داشتیم، اما یک سری اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم بازگو کنم و الان خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

مصاحبه یاسین‌سلمانی با رسانه ها در خصوص عقد قراردادش با پرسپولیس

*قراردادم با پرسپولیس 2 ساله است

سلمانی در پاسخ به اینکه از قبل علاقه خودش را به باشگاه پرسپولیس نشان داده بود، گفت: قرارداد من 2 ساله است و من پرسپولیسی بودم و این باعث شد که علاقه زیادی به این تیم داشته باشم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

وی در واکنش به اینکه رقبای زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس دارد، اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. فرقی نمی‌کند که من بازی کنم یا نه، مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.

هافبک جدید پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی خود گفت: من تمرین داشتم در این چند وقت و در کمپ تیم ملی تمرین کردم. من الان اینجا هستم که بازی کنم.

*دوست دارم پرسپولیس سکوی پرتابم شود

سلمانی در پاسخ به اینکه احتمال داشت لژیونر شود ولی در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد، ادامه داد: هنوز فرصت لژیونر شدن هست. دوست دارم اول در پرسپولیس بمانم و در نهایت اینجا بودن، بتواند سکوی پرتابم به لیگ‌های خارجی باشد.

وی همچنین عنوان کرد که شماره پیراهنش در پرسپولیس شماره 80 است.

*به پرسپولیس آمدم که قهرمان شوم

سلمانی در خصوص هدفش با پرسپولیس نیز تصریح کرد: به اینجا آمدم که قهرمان شوم.


امیدواریم از مطلب بمب نقل انتقالات پرسپولیس 29 مرداد 1402 مورد پسند شما بوده باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38873

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا