ورزشیاخبار مهم و فوریاستقلال

عکس مهرداد محمدی با لباس استقلال قشنگ تر شد | عقد قرارداد رسمی با حجت کریمی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عکس مهرداد محمدی با لباس استقلال قشنگ تر شد | عقد قرارداد رسمی با حجت کریمی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

عقد قراداد رسمی استقلال تهران با مهرداد محمدی

مهرداد محمدی که روزگاری لیدر جایگاه 26 پرسپولیس در استادیوم بود و آرزوی شکست استقلال را داشت حالا با پیراهن آبی پایتخت می خواهد آن روزها را فراموش کند.

مهرداد محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، قرارداد دو ساله‌ خود را با باشگاه امضا کرد.

بیشتر بخوانید:

این بازیکن ملی پوش استقلال فسخ کرد | شوک اول هفته به هواداران استقلالی

از هفته گذشته مذاکرات فشرده‌ای با این بازیکن صورت گرفت و در نهایت زمینه این انتقال مهیا شد تا او در فصل جدید پیراهن تیم محبوب و پرطرفدار استقلال را به تن کند.

مهرداد محمدی که سابقه بازی و گلزنی با پیراهن تیم‌ملی ایران را دارد، در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان، آوش پرتغال، العربی و السیلیه قطر بازی کرده است.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33619

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا