اقتصادیاخبار مهم و فوری

سهامداران عرضه اولیه نیان بگوش باشند | اگر سود مجمع می خواهید این مطلب را بخوان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره سهامداران عرضه اولیه نیان بگوش باشند | اگر سود مجمع می خواهید این مطلب را بخوان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان پرداخت سود سهم نیان

سهامدارانی که با سهم عرضه اولیه نیان در تاریخ دوشنبه مورخ  1402/04/19  به مجمع عمومی سالیانه این سهم شرکت نمایند، می توانند سود سالیانه سهم را دریافت نمایند. 

توجه داشته باشید که سهامداری قبل از روز برگزاری مجمع سهمش را بفروشد دیگر نمی تواند سود سهام را دریافت نمایند. به عبارتی ساده تر اینکه هر سهامداری که در روز مجمع، سهم نیان را در پرتفوی خود داشته باشد سود تعلق می گیرد.

سود سهامداران حقیقی وحقوقی و صندوق‌های سرمایه گذاری سجامی شرکت نیان، منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ که مجمع آن ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود از تاریخ 1402/06/01 لغایت 1402/06/31 واریز می‌گردد.

با توجه به اینکه احتمالا 300 تومان برای هر سهم سود تخصیص داده بشود، کسانی که با تعداد 12 سهم روز اول عرضه اولیه نیان به مجمع بروند حدود 3600 تومان سود نقدی دریافت می نمایند. ( توجه داشته باشید که این مبلغ احتمالی بوده و قطعی نیست)

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه بعدی در تیر ۱۴۰۲ مشخص شد | آیا خرید این سهم ارزش دارد؟

زمان مجمع عمومی عادی سالیانه سهم نیان

موضوع: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 1401/12/29 

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:30 روز دوشنبه مورخ 1402/04/19 در استان خراسان رضوی ،شهر مشهد به آدرس مشهد – خیابان هنرستان – بین هنرستان 1 و 3 – سالن همایش مصلی نژاد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
 1401/12/29
توضیحات:
اتخاذ تصمیم پیرامون پیشنهاد هیئت مدیره جهت تقسیم سود و تصویب معاملات ماده 129 و سایر مواردی که اخذ تصمیم در مورد آنها در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد./
ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
سهامداران محترم حقیقی که مایل به حضور در جلسه مذکور می باشند، می توانند با ارائه کارت ملی، وکالت نامه رسمی و یا به عنوان قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم در جلسه حضور یابند. همچنین سهامداران محترم حقوقی، نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی به همراه معرفی نامه در سربرگ شخصیت حقوقی که درج شناسه ملی و شماره ثبت شخصیت حقوقی و شماره ملی نماینده در آن ذکر شده باشد، امکان حضور در مجمع مذکور را دارا می باشند. از کلیه سهام داران محترم و یا نمایندگان قانونی آن‌ها درخواست می‌گردد جهت دریافت برگه ورود به مجمع روز یکشنبه 1402/04/18 با مراجعه به تارنمای (Nianelectronic.com) و اعلام مشخصات سهامداریاقدام به ثبت نام نموده و در روز دوشنبه مورخ 1402/04/19 از ساعت 08:00 الی 09:00 با در دست داشتن گارت ملی، وکالتنامه و یا مدرک نمایندگی معتبر به آدرس: مشهد – خیابان هنرستان – بین هنرستان 1 و 3 – سالن همایش مصلی نژاد مراجعه نمایند. ضمناً به اطلاع سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند می رساند، می توانند با مراجعه به تارنمای (Nianelectronic.com) به صورت آنلاین در تاریخ 1401/04/19 ساعت 09:30 در مجمع حاضر شوند./ 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33682

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. نوش جونت 3600 تومان مردم رو چی فرض کردین 12 سهم شد سهامداری همش برای خودتون با این عرضه اولیه 12 ت.

دکمه بازگشت به بالا