پرسپولیسورزشی

تماس فوری سرمربی به علیرضا بیرانوند | سریع به تیم ملحق شو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تماس فوری سرمربی به علیرضا بیرانوند | سریع به تیم ملحق شو مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تماس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با بیرانوند

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با اوضاع قمر در عقرب باشگاه مواجه شده است. از یک سوی پرداخت نشدن معوقات مانده بازیکنان و کادر فنی و از سویی دیگر برگزار نشدن تمرینات ابتدایی فصل جاری و از طرف دیگر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند نگرانی هایی را در سرمربی پرسپولیس ایجاد کرده است.

حالا از اردوگاه قرمزپوشان خبر رسیده است که سرمربی باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی با دروازه بان سابق این تیم داشته است و از خواسته که از تصمیمش منصرف بشود و دوباره به پرسپولیس بیاید.

بیشتر بخوانید:

تور بزرگ استقلال برای مدافع پرسپولیس پهن شد | یاغی جدید به زودی معرفی می شود

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس صبح امروز با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. ظبق گفته خبرنگارهای نزدیک به باشگاه پرسپولیس، بیرانوند پس از خروج از سازمان لیگ در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار گرفته است و پیشنهاد هنگفت این باشگاه او را به سمت آبی پایتخت کشانده است.

پس از فسخ قرارداد بیرانوند، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با او تماس گرفت اما گلر ملی پوش جواب آقای مدیرعامل را نداد. سپس گل محمدی با بیرانوند تماس گرفت و موفق شد با شماره یک شاکی گفتگو کند.

گفتنی است از دقایقی دیگر یحیی گل محمدی و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس قرار است در جلسه ای حاضر شوند تا مسائل پیش آمده را بررسی کنند.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. یحیی بهترین است ارتش چهل میلیونی امثال آقا یحیی و کریم باقری و پیروانی و عالیشا و وحید امیری و… را تو سرش می گذاره

    1
    1
دکمه بازگشت به بالا