ورزشی

نتیجه بازی نوجوانان ایران مقابل برزیل دیروز در جام جهانی زیر 17 سال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی نوجوانان تیم ایران مقابل برزیل امروز شنبه 20 آبان 1402 در مسابقات جام جهانی فوتبال زیر 17 سال جهان به همراه خلاصه مسابقه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتیجه بازی تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل

تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی نوجوانان برزیل را در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال 2023 شکست بدهد.

بازی اول جام جهانی نوجوانان- اندونزی- گروه C
شنبه: 1402/08/20 ؛ ساعت 15:30 – استادیوم: بین‌المللی جاکارتا
داور: سلوین برون (هندوراس)

تیم نوجوانان ایران
آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخانی (46- علیرضا طاهری‌فرد)، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ماهان صادقی (75- محمد عسگری)، اسماعیل قلی‌زاده، ابوالفضل موردی (46- کسری طاهری(75- رضا غندی‌پور))
سرمربی: حسین عبدی

دقایق حساس و مهم بازی

دقیقه 5: ضربه خطرناک رایان وینگر شماره 7 برزیل با اختلافی اندک از کنار دروازه عبور کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 15: داماتا، هافبک برزیل، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 22: ارسال خطرناک ابوالفضل موردی از جناح چپ ایران قبل از آنکه به رزاق‌نیا برسد، توسط دروازه‌بان برزیل قطع شد تا فرصت خوب از ایران گرفته شود.
دقیقه 25: ضربه زمینی و از راه دور کامیلو از پشت محوطه جریمه با پله شدن روی چمن خطرناک بود، اما آرشا شکوری هوشیار بود و توانست با عکس العمل به موقع توپ را راهی کرنر کند.
دقیقه 26: ارسال خطرناک از جناح چپ برزیل روی دروازه ایران با ضربه سر لوران همراه شد که آرشا شکوری در دو مرحله و در نهایت روی خط دروازه توپ را مهار کرد و اجازه باز شدن دروازه را نداد.
دقیقه 33: شوت پشت محوطه رایان را آرشا شکوری در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 37: دودو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که شوت پشت محوطه او را آرشا شکوری در اختیار گرفت.
دقیقه 38: ابوالفضل موردی از سمت راست محوطه جریمه برزیل نفوذ کرد که شوت او با اختلاف کم از مقابل دروازه این تیم رد شد و به سمت مخالف رفت.
دقیقه 39: لوران از پشت محوطه جریمه با شوت تماشایی سعی در گلزنی داشت که واکنش دیدنی آرشا شکوری مانع از گلزنی برزیل شد و توپ به کرنر رفت.
دقیقه 44: ارسال خطرناک نیما اندرز از جناح راست زمین به مقابل تیرک دوم نزدیک بود با ضربه سر شیرجه ای ماهان صادقی تبدیل به گل شود که پدرو لیما زودتر از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 44: سانتر ذلیخایی از سمت چپ زمین نزدیک بود گل اول ایران را به همراه داشته باشد که فیلیپه گابریل توپ را جمع کرد.
دقیقه 46: برزیل نیمه دوم را هجومی شروع کرد که شوت پشت محوطه لوران به بیرون رفت.
دقیقه 56: ارسال رایان از سمت راست زمین و ضربه سر دا ماتا به بیرون رفت.
دقیقه 56: آرشا شکوری بازی را خیلی زود شروع کرد و توپ را به سمت چپ زمین برد که نفوذ سریع قلی‌زاده و حرکت در عرض او در نهایت با شوت دیدنی این بازیکن همراه شد ولی توپ پس از برخورد به تور کنار دروازه تبدیل به گل نشد.
دقیقه 58: ضربه سر ماهان صادقی روی ارسال یعقوب براجعه از کنار دروازه برزیل به اوت رفت.
دقیقه 63: نزدیک بود ارسال ابوالفضل زمانی تبدیل به گل شود که دروازه‌بان برزیل به کمک مدافعان تیمش توپ را دفع کردند.


منبع: ورزش3

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=45230

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. آقای عبدی تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده واین تیم بازیکن سالاری ندارد وخوبی گوچ می شود ودر نیمه مربیان عبدی بسیار عالی تیم را آماده کرد وکامبک بسیار دیدنی داشت ماشالله به این تیم وکادر مربیان انشالله شگفت سازی تیم نوجوانان ادامه داشته باشد

دکمه بازگشت به بالا