ورزشیاستقلالپرسپولیس

زمان دقیق عقد قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال تهران مشخص شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق عقد قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال تهران مشخص شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بستن قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال چه روزی است؟

اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال زیاد سه شنبه 13 تیر 1402 علیرضا بیرانوند با قراردادی حدود 100 میلیارد تومان به مدت ۲ سال استقلالی خواهد شد.

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم را بیش از پیش حساس کرد و طرفداران دوتیم منتظر هستند ببینند تا پایان امروز چه اتفاقی برای بیرانوند رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دروازه بان جدید پرسپولیس بعد از بیرانوند چه کسی است؟

علیرضا بیرانوند شب گذشته با مسئولان و نزدیکان به باشگاه استقلال جلسه‌ای را برگزار کرد و به توافقاتی هم دست پیدا کرد. بیرانوند صبح امروز پس از فسخ قرار داد با پرسپولیس مجدداً به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و نشستی دو ساعته را با او برگزار کرد.

پیگیری‌ها حاکی است بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

این در حالی است که وحید امیری بازیکن پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند امروز با انتشار پیامی بدون اشاره به اسم استقلال، گفته بود: «علیرضا جایی نمیره که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته بشه.»

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33830

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا