اخبار هنرمندانبیوگرافی

بازیگر نقش بازپرس در سریال بازپرس کیست؟ + نقش صدرا حسینی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش بازپرس در سریال بازپرس کیست؟ + نقش صدرا حسینی  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بازیگر نقش بازپرس در سریال بازپرس چه کسی است؟

 محسن قصابیان در نقش بازپرس صدرا حسینی در سریال بازپرس می باشد.

صدرا حسینی بازپرس مبارزه با فساد در بندرعباس است که درگیر پرونده ای پیچیده می شود که طی آن برنج های آلوده به کشور وارد کرده اند.

سریال بازپرس از شبکه اول سیما پخش می شود

محسن قصابیان
محسن قصابیان

بیوگرافی محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد شهر قوچان است. او در اول مرداد سال ۱۳۴۸ در این شهر به دنیا آمد اما فقط ۷ سال داشت که به ناچار همراه خانواده اش زادگاه خود را ترک کرد. آن زمان سیلی ویرانگر در قوچان باعث خرابی های زیادی شده بود و خانواده قصابیان تصمیم گرفتند راهی مشهد شوند.

او تا نوجوانی در مشهد ماند و بعد از اینکه دیپلمش را گرفت راهی تهران شد تا در رشته نمایش در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر درس بخواند. او پیش از این در تئاتر دانش آموزی چند بار روی صحنه رفته بود و دانشگاه نیز فضا را برایش مهیا تر کرد تا علاقه اش را دنبال کند.

محسن قصابیان

 او ، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که با تئاتر شروع کرد و سال 1371 با فیلم سینمایی «تونل» جلوی دوربین رفت
در سال 1398 با حضور در فیلم سینمایی «منصور» به شدت دیده شد و تجربه نویسندگی و مجری گری هم دارد، همچنین سالهاست ازدواج کرده که ثمره اش یک فرزند پسر است.
محسن قصابیان فعالیت خود را بعنوان بازیگر تئاتر از سال 1369 وقتی 21 ساله بود با نمایش «بلبشو» به کارگردانی حسین پور در تئاترشهر شروع کرد.
خیلی زود با تئاتر دیده شد و چند سال بعد در سال 1371 با فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی زارعی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد
وی سپس در سال 1374 با مجموعه تلویزیونی «آخرین بازمانده» وارد قاب تلویزیون شد.

محسن قصابیان
محسن قصابیان

محسن قصابیان سابقه داوری جشنواره استانی تئاتر فجر،  داوری بخش رادیو تئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،  داوری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان،   داوری جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی  و داوری جشنواره استانی صحنه و بیان  را در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد. او به عنوان پژوهشگر و مدرس بازیگری نیز فعالیت دارد.  وی کارگردانی و سردبیری برنامه «یکی بود یکی نبود» در رادیو نمایش را نیز بر عهده داشته‌است. 

او همچنین به عنوان مجری نیز با صدا و سیمای ایران همکاری داشته‌است و در همین رابطه در سومین جشنواره سیما به عنوان «بهترین مجری» برای اجرای «مسابقه تلاش» مورد تقدیر قرار گرفت

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34229

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا