ورزشی

زمان دقیق بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در لیگ ملت‌ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت بازی تیم والیبال ایران مقابل آرژانتین در روز یکشنبه چه زمانی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

 زمان بازی تیم ملی والیبال ایران در برابر آرژانتین

دو تیم ملی والیبال ایران و آرژانتین از هفته سوم مسابقات لیگ ملتهای 2023 در روز یکشنبه 18 تیر 1402 از ساعت 03:30 بامداد به مصاف هم می روند.

تیم ملی والیبال ایران با لباس قرمز مقابل آرژانتین قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سفید بر تن می‌کنند.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه و سی دقیقه بامداد روز یکشنبه، 18 تیر، به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این هفته به مصاف آرژانتین می‌رود. ملی‌پوشان کشورمان با لباس قرمز و سفید برای لیبروها در این مسابقه به میدان می‌روند.

مردان والیبال ایران در طول تاریخ 16 دیدار با آرژانتین داشته‌اند که 9 پیروزی حاصل آن برای ایران بوده است.

بیشتر بخوانید:

جدول رده بندی تیم ها والیبال لیگ ملت ها ۲۰۲۳ + رتبه ایران

تیم ملی والیبال ایران هم که پنجمین حضورش را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند با ۱۴ بازیکن در هفته سوم به مصاف حریفان خواهد رفت.

سیدمحمد موسوی، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا موذن، محمدرضا حضرت‌پور، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش ۱۴ بازیکن تیم ایران را در هفته سوم لیگ ملت‌ها تشکیل می‌دهند.

برنامه بازی های تیم والیبال ایران در هفته سوم مسابقات لیگ ملتها ۲۰۲۳

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها را در حال حاضر اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) و ناربه شبانی (فیزیوتراپ – ماساژرو) تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34357

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا