ورزشیاستقلال

جواد نکونام دست روی کاپیتان تیم ملی گذاشت | استقلالی ها منتظر خبر خوب باشند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جواد نکونام دست روی کاپیتان تیم ملی گذاشت | استقلالی ها منتظر خبر خوب باشند مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید ایران در یک قدمی استقلال

کاپیتان تیم ملی امید ایران این روزها در قطر به سر می برد و قرار است در چند روز آینده به ایران بازگردد. خبر رسیده است که به محض ورود به کشورمان، مسئولان استقلال در تدارک قرارداد با وی هستند.

بیشتر بخوانید

برنامه بازی های استقلال در لیگ برتر فوتبال فصل بعدی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ( با طرح گرافیک اختصاصی جذاب )

بدترین خبر برای استقلال و نکونام، از دست دادن مهدی قائدی و محمد محبی است. قائدی راهی اتحاد کلبا خواهد شد و محبی هم برای عقد قرارداد با روستوف دیروز وارد روسیه شد. حالا این تیم در خط حمله با بحران مواجه شده و نکونام می‌خواهد ۲بازیکن خارجی به تیمش اضافه کند.

به‌گفته یکی از مربیان استقلال، جذب مهاجم نوک و وینگر خارجی مهم‌ترین اهداف نکونام در فصل نقل و انتقالات است و او در این ارتباط فیلم‌های متعددی از گزینه‌های خارجی دیده است. در چند روز گذشته هم هواداران استقلال نسبت به حفظ سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی موضع منفی گرفته‌اند ولی اگر استقلال در خط حمله بازیکن جدید بگیرد، احتمال ردکردن این دو بازیکن بسیار زیاد است.

نکونام به جذب یاسین سلمانی نیز همچنان امیدوار است و اگر او به لیگ قطر نرود احتمال استقلالی‌شدنش زیاد است.

خرید تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال

تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال را از دیجی کالا با هر سایزی متناسب با خودتان به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید ( برای ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک کنید)

تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال
تی شرت ورزشی مردانه طرح تاج مدل استقلال

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34518

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا