ورزشی

نتیجه بازی دوستانه تراکتور مقابل آدانا دمیراسپور دیروز سه شنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی دوستانه تراکتور مقابل آدانا دمیراسپور امروز سه شنبه بیستم تیر 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه بازی تدارکاتی و دوستانه تراکتور در برابر آدانا دمیراسپور

تیم تراکتور تبریز در دیداری دوستانه با نتیجه 3-0 مقابل آدانا دمیراسپور شکست خورد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ورزش 3، پس از تساوی 3-3 مقابل ادینبرگ روسیه، تراکتور در کمپ فنرباغچه رودرروی آدانا دمیراسپور قرار گرفت که فصل گذشته در رتبه چهارم سوپرلیگ ترکیه لیگ را به پایان رسانده بود.

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی دوستانه تراکتور مقابل اورنبورگ روسیه

تراکتور در نیمه اول با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، محمد آقاجان‌پور، میلاد کر، سعید کریم آذر، گوستاوو، ریکاردو آلوز، صفا هادی، آلوارو خیمنز، محمد قنبری و حامد پاکدل  به میدان رفت.

در این ترکیب زوج خط دفاعی با حضور میلاد کر و محمد آقاجانپور تشکیل شد و همچنین در اقدامی عجیب، سعید کریم‌آذر در پست دفاع چپ قرار گرفت. همچنین آلوارو خیمنز در پست هافبک چپ به میدان رفت.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در شروع نیمه دوم روی یک اشتباه و ناهماهنگی، آدانا توانست گل نخست را به ثمر برساند.

دقایقی بعد، میلاد کر با خطای پنالتی، یک فرصت در اختیار بازیکنان آدانا قرار داد و آنها گل دوم را هم به ثمر رساندند. بازی تا دقیقه 80 با همین نتیجه دنبال می‌شد تا اینکه حریف تراکتور گل سوم را هم به ثمر رساند.

درنیمه اول این بازی تراکتور چند فرصت برای گلزنی داشت اما در نیمه دوم آدانا بازی را در اختیار گرفت و نمایش برتری را نسبت به حریف خود ارائه کرد.

نکته مهم اینکه در نیمه دوم سعید آقایی، سیامک نعمتی، علی شجاعی، عارف آقاسی و… به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34636

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا