اخبار مهم و فوریاقتصادی

بازدهی بازارهای سرمایه گذاری هفته آخر تیر ۱۴۰۲ | بورس، سکه و دلار چقدر سود دادند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازدهی بازارهای سرمایه گذاری هفته آخر تیر ۱۴۰۲ | بورس، طلا، سکه و دلار چقدر سود دادند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بازدهی بازارهای سرمایه گذاری هفته پایانی تیر 1402

بازدهی بازارهای سرمایه گذاری هفته پایانی تیر ۱۴۰۲
بازدهی بازارهای سرمایه گذاری هفته پایانی تیر ۱۴۰۲

بازدهی بازارها در هفته آخر تیرماه ۱۴۰۲ منفی شد. این افت شاخص به ترتیب در بورس، سکه، دلار و طلا رخ داد.

قیمت دلار

بررسی بازدهی قیمت دلار از ۲۴ تا  ۲۹ تیرماه نشان می‌دهد، اسکناس آمریکایی با کاهش ۷۹۰ تومانی قیمت بازدهی منفی ۲.۲۸ درصدی داشته است. در آخرین معامله امروز دلار با قیمت ۴۸ هزار و ۷۴۰ تومان بسته شد.

در یک هفته مورد بررسی قیمت دلار کانال بالاتر را ترک کرد و همواره در محدوده ۴۹ هزار تومانی نوسان داشت. تحلیلگران اقتصادی کانال مذکور را منطقه مهم روانی برای بازار ارز می‌دانند و کف قیمت دلار را 43 هزار تومان اعلام کرده‌اند. آنها رسیدن به این کف را منوط به انتشار اخبار مثبت سیاسی و اقتصادی می‌دانند.

قیمت سکه

این هفته سکه امامی با قیمت ۲۷ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان مبادله شد و در یک هفته گذشته ۴۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. در چهارمین هفته تیرماه بازدهی سکه امامی افت ۳.۷۹ درصدی داشت.

قیمت طلا

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز ۲۵ تیر با قیمت دو میلیون و ۳۱۴ هزار تومان رسید. به این ترتیب قیمت طلا در آخرین هفته ماه‌ جاری کاهش قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومانی داشته است. بازدهی طلا در هفته اخیر افت کمی داشته است.

گفتنی است قیمت انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش به رقم ۱۹۸۴ دلاری رسیده است. انس جهانی طلا این هفته نسبت به مدت مشابه هفته قبل ۰.۹۵ افت داشته است.

قیمت طلا و سکه پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲
قیمت طلا و سکه پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲

بیشتر بخوانید:

ده سهم برتر با بیشترین ورود پول حقیقی در هفته آخر تیر ۱۴۰۲

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا