اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام مدارس استان کردستان امروز چهارشنبه 12 بهمن تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کدام مدارس استان کردستان امروز چهارشنبه 12 بهمن تعطیل است؟ آیا امروز مدارس سنندج تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی مدارس استان کردستان امروز چهارشنبه 12 بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر مدارس برخی از شهرستان‌های استان امروز(چهارشنبه) در هر دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

هاشم ناظمی جلال سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان و به دلیل بارش برف مدارس هفت شهر استان روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس این تصمیم مدارس شهری و روستایی شهرستان‌های سقز و دیواندره در تمام مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و اموزش‌ها از طریق شبکه مجازی شاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه دادڟ: همچنین مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستایی در شهرستان‌های قروه و بیجار در هر دو نوبت غیرحضوری است،ضمن اینکه مقطع پیش دبستان و ابتدایی شهری نیز در این دو شهرستان تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان نیز تمام مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در هر دو نوبت صبح و عصرتعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری انجام می‌شود.

استان کردستان ۳۰۰هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰واحد آموزشی تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17242

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا