اخبار مهم و فوریاخبار هنرمندان

عکس جدید آزاده صمدی بعد از حکم دادگاه | خانم بازیگر 180 درجه تغییر کرد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عکس جدید آزاده صمدی بعد از حکم دادگاه | خانم بازیگر 180 درجه تغییر کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تصویری از حجاب آزاده صمدی در افتتاحیه یک فروشگاه

عکس جدید آزاده صمدی بعد از حکم دادگاه
 

آزاده صمدی بعد از حکم عجیب دادگاه بر علیه وی، حجاب خود را در مراسم ها و مکان های عمومی تغییر داده است. وی با جمعی از هنرمندان در افتتاحیه یک فروشگاه شرکت کرد.

حجاب آزاده‌صمدی، در این مراسم مورد توجه قرار گرفت. او که اخیرا از کلاه برای پوشش سر خود استفاده می‌کرد در این مراسم شال به سر کرده بود.

اخیرا دادگاه آزاده‌صمدی را برای پوشش کلاه به جای روسری به ممنوعیت استفاده از فضای مجازی به مدت شش ماه و مراجعه به روانشناس به علت شخصیت ضد اجتماع محکوم کرده بود.

در حکم دادگاه آزاده‌صمدی به دلیل عدم رعایت حجاب آمده است که این خانم بازیگر محکوم به ۲ ماه حبس تعزیری، ۶ ماه ممنوعیت استفاده از فضای مجازی و شرکت در کلاس‌های روانشناسی برای درمان شخصیت ضد اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانید:

اینجا نه لس آنجلس است نه پاریس | حضور نامناسب دو خانم بدون حجاب در کیش

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند و در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

 او سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد و مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد.

از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی و هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید اشاره کرد.

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، آزاده صمدی بدون حجاب  در مراسم تشییع رضا حداد شرکت کرد که بعدا دادگاه حکمی علیه او صادر نمود که با واکنش‌هایی روبه‌رو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا