اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدم ادارات امروز یکشنبه 1 مرداد 1402 تعطیل می باشند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کدم ادارات امروز یکشنبه 1 مرداد 1402 تعطیل می باشند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی ادارات امروز یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟

در بعضی از کانال‌ها و سایت‌های خبری، شایعه‌ای مبنی بری تعطیل بودن ادارات بعضی از شهرهای استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، خراسان رضوی و قم را داده‌اند که این اخبار کذب و دروغ است.

هر لحظه که اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی امروز یکشنبه 1 مرداد 1402 از سوی هیات دولت و مراجع ذی ربط صادر بشود، به طور موثق در همین جا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حقوق کدام بازنشستگان از مرداد ۱۴۰۲ افزایش می یابد؟

امروز ادارات استان مرکزی تعطیل نمی باشد.

با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار شرایط گرد و غبار امروز کلیه ادارات و بانک های استان فعال هستند و هیچ اداره ای در سطح استان تعطیل نمی باشد.

برای امروز یکشنبه یکم مردادماه کارمندان و پرسنل دستگاه های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیمارهای قلبی، تنفسی و ریوی هستند و همچنین کلیه مادران باردار به صورت دورکاری اعلام می گردند و این پرسنل با هماهنگی با مدیر ذیربط مجاز به عدم حضور در محل کار خود هستند.

همچنین ضمن درخواست مجدد از مردم بزرگوار استان مرکزی جهت کاهش تردد در فضاهای باز، خواهشمند است تلاش شود امورات اداری و بانکی از طریق بسترهای دولت الکترونیک انجام پذیرد.

اطلاعیه قبلی کارگروه مبنی بر تعیین وظایف دستگاه های مسئول همچنان پابرجا می باشد.

📌روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی

وضعیت آب و هوای ناسالم اصفهان

بدلیل وضعیت ناسالم اصفهان از اواخر هفته گذشته تاکنون؛ شرایط فعلی منطقه همچنان با گرد و غبار همراه بوده اما غَلظت هوا نسبت به روزهای گذشته کمتر شده و کانون گرد و غبار بر روی شهر اصفهان به حالت اَبرناک درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این شرایط موجب کاهش دید شده است، بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تاکید و اضافه کرد: با این وجود، امروز اصفهان بدلیل این شرایط جوی تعطیل نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین با اشاره به تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در روز گذشته و امروز افزود: در این جلسات تصمیم بر کاهش و تعطیلی فعالیت‌ کوره‌های آجرپزی و گچ سازی و آتش نزدن مزارع استان گرفته شد.

وی ادامه داد: شرایط گرد و غبار تا دوشنبه جاری در فضای استان حاکم است و توصیه جدی کمیته اضطرار آلودگی هوا، ممنوعیت ورزش همگانی، استفاده از ماسک برای گروه‌های آسیب پذیر و اعمال محدودیت برای فعالیت‌ صنف مصالح ساختمانی است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=35481

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا