اخبار روزاخبار مهم و فوریویدئو

فیلم آموزش مراحل درخواست و صدور گذرنامه زیارتی از طریق پلیس من

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم آموزش درخواست و صدور گذرنامه زیارتی از برنامه پلیس من مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم آموزش درخواست و صدور گذرنامه زیارتی از برنامه پلیس من

سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با اشاره به آخرین جزئیات ثبت درخواست گذرنامه زیارتی اظهار کرد: در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی (ع)، گذرنامه زیارتی طراحی شده، در حال طی کردن مراحل آزمایشی است و از اول محرم به مرحله صدور انبوه می‌رسد.

وی افزود: متقاضیان دریافت و صدور گذرنامه زیارتی می‌توانند از دو طریق درخواست خود را ثبت کنند؛ شیوه اول به این صورت است که متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه پلیس من و درج اطلاعات خواسته شده در آن سامانه، درخواست خود را ثبت و در نهایت بعد از صدور و چاپ گذرنامه، آن را از طریق پست دریافت کنند. در روش دوم نیز افراد با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ و ثبت درخواست خود، تقاضای گذرنامه زیارتی را ثبت کنند که پس از صدور به آدرس متقاضی با پست ارسال می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه تمام تلاش و سعی مأموران پلیس گذرنامه بر این است که در اسرع وقت این گذرنامه صادر شود، تصریح کرد: اولویت این است که گذرنامه زیارتی در کمترین زمان ممکن چاپ شود و به دست متقاضی برسد.

وی ادامه داد: گذرنامه‌های بین‌المللی، دارای اعتبار را برای تمام سفرهای خارجی است، اما گذرنامه زیارتی برای افرادی که تنها قصد سفر زیارتی به عتبات عالیات را دارند، طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.

سامانه ثبت نام اینترنتی درخواست گذرنامه الکترونیکی، سایتی است که از سوی پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا به منظور صدور گذرنامه‌ الكترونيكی ایرانیان راه اندازی شده و نحوه ورود و ثبت نام در سایت پاسپورت الکترونیکی ازطریق آدرس egozar.epolice.ir  می باشد. در حال حاضر این خدمت از طریق نرم افزار پلیس من نیز ارائه می گردد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=35634

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا