اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوریاخبار هنرمندان

تصاویری از پژمان بازغی در کنار دخترش نفس | آقای بازیگر دلبری می کند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تصاویری از پژمان بازغی در کنار دخترش نفس در اکران مردمی فیلم «پرونده باز است» | آقای بازیگر دلبری می کند مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تصاویری از دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است

انتشار تصاویری از تیپ و استایل نفس بازغی، دختر پژمان‌بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون در اکران مردمی فیلم «پرونده باز است» مورد توجه کاربران قرار گرفته و پربازدید شده است.
( روی عکس بزنید تا به صورت بزرگ‌نمایی مشاهده نمایید)
عکاس: غزل رضاییان
پرونده باز است فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۴۰۱ است.
این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت. پرونده باز است، آخرین ساخته کیومرث پوراحمد پیش از مرگ او بود. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت
پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد.
در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود.
با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند.
بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود.
در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا